9 koristi lastne spletne strani

Lastna spletna stran, če je zastavljena in izdelana pravilno, lahko postane vaš najboljši poslovni asistent in najpomembnejši prodajni medij. Preverite, kakšne koristi vam lahko lastna spletna stran prinese.

Delite na socialnih omrežjih
9 koristi lastne spletne strani

Koristi lastne spletne strani v primerjavi s spletnim nastopom izključno preko socialnih omrežij se pogosto zanemarjajo.

Res je, da je v časih, ko je bil fizični stik in s tem fizične trgovine v ospredju, bilo to nekaj običajnega. Takrat smo si lahko s tako imenovanim “fizičnim marketingom” zagotovili zadostno število strank.

Pomenu lastnega spletnega mesta prispevata v največji meri 2 dejstvi:

  • Kar 85 % poizvedb po izdelkih in storitvah se začne na spletu - z iskanjem na Googlu ali po socialnih omrežjih
  • Ljudje želimo čim prej priti do čim več informacij. Lastno spletno mesto je dejansko edino lastno mesto, kjer lahko imamo zbrane prav vse informacije o sebi in našem podjetju.
Prednosti lastnega spletnega mesta se raztezajo preko 3 kategorij:
Pa si poglejmo posamezne kategorije koristi lastne spletne strani.

Koristi lastne spletne strani v delovnem procesu

Ne glede na to, ali preko svoje spletne strani prodajamo ali ne in ali sprejemamo plačila za karkoli drugega, so koristi lastnega spletnega mesta veliko širše od tega. Če je spletna stran pripravljena pravilno, lahko pomeni veliko razbremenitev podjetniku pri opravljanju na videz enostavnih vsakodnevnih poslovnih opravil. 

Kaj mislim s “pripravljena pravilno”? To, da mora biti spletno mesto ustrezno načrtovano, da vsaka malenkost, ki jo spletna stran vsebuje, zajame cilje, ki si jih s spletnim mestom zadamo. Več o tem, kaj in kako načrtovati spletno stran si preberite v mojem članku 5 korakov načrtovanja spletnega mesta.

Ko je spletna stran izdelana v skladu z vašimi željami in potrebami, bo zlahka olajšala vaš vsakdan. Pomagala vam bo na naslednje načine:

  • Predstavljala bo stalno mesto, kamor lahko napotite svoje potencialne stranke po več informacij, ki so jim pomembne.
  • Ker je vaša predstavitev, v primeru trgovine pa tudi predstavitev vaših izdelkov, dostopna na trajnem mestu, se izognete številnim popolnoma istim pogovorom na socialnih omrežjih. Tam se, če nimate lastnega spletnega mesta, izredno veliko dogaja, da izgubljate dragocene minute in celo ure, za pogovore s strankami o stvareh, ki bi jih lahko enostavno napisali na svojo spletno stran, strankam pa potem le delili povezavo do dotičnega članka. Verjemite, teh povezav se sčasoma kar na pamet naučite, ker so tako logične, da “ne morete falit”
  • Na enem mestu bodo zbrani vsi vaši kontakti, ki vas najdejo na različnih mestih. In vi boste točno vedel-a, od kod so te stranke. Na spletni strani so lahko tudi vse informacije o tem, od kod so obiskovalci spletne strani prihajali na spletno stran in v kateri fazi so spletno stran zapuščali. To so dragocene informacije za optimizacijo vašega prodajnega lijaka, ki jih drugje tako podrobno ne morete pridobiti.
  • Hitrejša izdelava bolj skladnih pristajalnih strani - vam je znano ustvarjanje pristajalnih strani za nove programe in izdelke v Mailchimpu ali čem podobnem? Ti so: nezanimivi, enolični, na koncu so pa še neskladni zaradi veliko težjega usklajevanja. No,ko imate spletno stran, to nikakor ni potrebno, če spletno stran opremite s pravimi orodji in sebe s pravim znanjem (ki vam ga seveda izdelovalec spletne strani lahko zagotovi), da lahko obstoječe strani enostavno klonirate in le spremenite tekste in fotografije, ki jih potrebujete.
  • Na spletni strani lahko tudi hranite bazo vseh mnenj strank - zagotovo ste že kdaj ugotovili, da imate pravo štalo na področju zbiranja mnenj. A ne bi bilo fino imeti spletne strani z obrazcem za oddajo mnenja, ki bi se avtomatsko prikazovala na spletni strani (no, ali pa bi jih vnašali ročno, ker je prva varianta mogoče malo draga)?

Koristi lastne spletne strani v kredibilnosti podjetja

Hočete ali nočete, skozi leta se je ustvarilo nezavedno prepričanje, da je možno bolj zaupati podjetjem z lastno spletno stranjo. Slednja namreč že kaže na neko višjo stopnjo razvoja in obstoja. Kaže tudi na to, da se je podjetje pripravljeno jasno izpostaviti in si tako ne more privoščiti večjih nepravilnosti, ki bi negativno vplivale na njihovo poslovanje. 

In kot sem že omenila – veliko pove tudi sam URL strani, ki vzbuja določeno mero zaupanja že v osnovi. Ko je obiskovalec enkrat že na vaši spletni strani sicer ne igra velike vloge, igra pa vlogo v fazi, ko se potencialna stranka odloča, ali bo povezavo kliknila ali ne.

Dodatno kredibilnost daje tudi prisotnost podjetja na Googlu, za kar je spletna stran osnovni pogoj. Slednja se namreč poveže z orodjem, ki se mu reče Google Search Console, kjer spletno stran v iskalnik praktično vpišemo in omogočimo uporabnikom Googla, da vas najdejo.

Torej, če je spletna stran urejena pravilno, bo vlivala zaupanje vašim strankam.

Kar pa je najbolje – vi lahko na spletni strani predstavite svojo podobo točno tako kot sami hočete, brez, da bi vas kdo takoj “demantiral”, kot je to možno na socialnih omrežjih.

Finančne koristi lastne spletne strani

No, ta prednost lastnega spletnega mesta je tista najbolj očitna. Vsi bi radi imeli spletno stran zato, da bi služili denar, torej imeli bi spletno trgovino. Pa veste, da za prodajo s spletno stranjo ni ravno nujna kar spletna trgovina? 

Dokazano je, da lahko podjetje s spletno stranjo zaradi povečanja kredibilnosti in spletne prisotnosti proda tudi do 90 % več, tudi, če to ni spletna trgovina.

Spletna stran je namreč direktna možnost za vašo stranko, da, če že izdelka ne kupi, vas kontaktira ali se prijavi na novice. Seveda, če ji to možnost jasno in na več mestih ponudite. Zato ne mislite, da lastna spletna stran nima smisla, če nimate na spletu kaj prodajati (čeprav vem, da vsak lahko, a to je že tema kakega drugega prispevka).

Pa vendar preglejmo vse načine, kako vam lastna spletna stran koristi pri izboljšanju finančnega položaja:

  • Omogočite lahko direktni plačilni procesor, kar pomeni, da ciljate tudi na impulzne nakupovalce - brez plačilnega procesorja je to težje. Impulzni nakupi v določenih branžah predstavljajo tudi do 50 % vse prodaje. Ali ste med njimi mogoče celo vi?
  • Z različnimi sprožilci lahko povečate možnost prodaje pri obiskovalcih, kar ni možno nikjer drugje kot na lastnem spletnem mestu. Seveda morate najprej ugotoviti, kaj so ti sprožilci v vašem primeru.
  • Vrednost nakupov je na spletnih straneh in v spletnih trgovinah običajno višja. Ko govorimo o trgovini je jasno, da je to možno zato, ker si pač obiskovalec lahko “naklika” več izdelkov hkrati in pač več zapravi. Bolj skrita korist povečanja prodaje pa je v spletnih straneh brez trgovine. Tudi tam se zaradi spletne strani zgodijo večje prodaje. Na spletni strani je namreč predstavljeno čisto vse kar delate in, ko je nek obiskovalec enkrat že na vaši spletni strani, je velika verjetnost, da bo, ko bo že dobil informacije o izdelku oz. storitvi, ki jo išče, pobrskal še malo naprej. Tako bo naletel še na vse ostale možnosti, ki jih ima z vami in bo ob tem, ko vas bo kontaktiral mogoče že v prvo kupil več, ali pa hrani to možnost za prihodnost. Dodatne storitve ali izdelki so lahko celo razlog, da se isti obiskovalec vrne na spletno stran v prihodnosti!

Koristi lastne spletne strani vsekakor odtehtajo morebitne slabosti, ki jih lahko najdete. Jasno pa je, da tudi morebitna tveganja zmanjšate, če je spletna stran res izdelana pravilno in predvsem tako, da vam bo še dolga leta služila.

Tuji viri:

Website Benefits: What are The Benefits of Having a Business Website in 2021?

Vas je zapis prepričal, da je Intelectum prava izbira za izdelavo vaše spletne strani?

Izkoristite možnost brezplačnega 30-minutnega uvodnega posveta, kjer se podrobno pogovorimo o vašem projektu in vidimo, kako bi lahko skupaj ustvarili kar najboljšo spletno stran za vas in vaše idealne stranke.
Na rezervacijo

Želite biti obveščeni o novih koristnih vsebinah?

Vpišite svoje podatke in že kmalu boste prejeli nekaj novega v svoj e-poštni nabiralnik.

S prijavo na novice se strinjate, da vam Intelectum občasno pošilja e-poštna sporočila z informativno in marektinško vsebino. Kadarkoli se lahko odjavite.