Možnosti v vaši napredni spletni trgovini
Označite, katere dodatne možnosti želite omogočiti v svoji spletni trgovini. V kolikor nobene, pri prvem vprašanju (prva stran - Kaj želite, da spletna stran dela?) odznačite možnost "Želim napredno spletno trgovino" in raje izberite možnost "Želim enostavno spletno trgovino".
Nekaj možnosti, ki jih toplo priporočamo, smo že označili za vas. Seveda jih lahko poljubno odstranite.
Nekaj razlag dodatnih možnosti v trgovini:
Fb/Ig shop:
Daje vam opcijo, da ljudi s klikom na vaše slike izdelkov na socialnih omrežjih avtomatsko preusmeri na stran izdelka v spletni trgovini. Zaloga se sinhronizira, zato socialna omrežja nikoli ne prikazujejo izdelkov, ki jih v resnici nimate na zalogi. Delovanje funkcionalnosti je pogosto težavno, a, če veste, da je vsaj 50 % vašega posla na Fb/Ig se vzpostavitev izplača. V kolikor je delež prodaje preko socialnih omrežij nižji se vam vzpostavitev najverjetneje ne izplača.
Fb/Ig in Google oglasi:
Nastavitev potrebnih skript za samo izvajanje oglasov seveda ni obvezno, vendar le tako lahko merite rezultate in v prihodnosti poskrbite, da bodo vaši oglasi vedno boljši.
Personalizacija izdelkov:
Npr. da stranka sama vpiše ime, ki ga želi imeti izvezenega na izdelku, besedilo posvetila na voščilnici, naloži sliko poslikave za svojo majico ipd. Gre lahko tudi za obračunavanje dodatnih možnosti izdelkov (npr. poleg spletnega programa lahko stranka zakupi 1h vašega individualnega svetovanja, kar je seveda plačljivo).
Avtomatski popusti in dodatni stroški:
Lahko jih dodelite posameznim skupinam strank, omogočite BOGO ponudbe ipd., glede na količino kupljenih izdelkov, znesek v košarici. Lahko obračunate tudi dodatne stroške, npr. glede na izbran način plačila (kot je provizija za kartično plačilo ali Paypal).
Filtriranje izdelkov:
Naši izdelki imajo določene lastnosti (atribute), kot so barve, velikosti ipd. In kot ste verjetno vajeni iz večjih spletnih trgovin, le-te ponujajo možnost, da izberete parametre in po tem poiščete izdelke, ki vas zanimajo. To je smiselno predvsem v spletnih trgovinah z večjim številom izdelkov (nad 50 na kategorijo), saj je med takšnim številom izdelkov težko najti tisto, kar potrebujemo.