Izračun cene spletne strani

Pred vami je informativni izračun cene vaše spletne strani, če se odločite, da jo v izdelavo zaupate ekipi Intelectuma. Izračun je okviren in je lahko v bolj kompleksnih primerih manj natančen. 

Lahko se kar lotite izpolnjevanja obrazca, ali pa prej še preberete nekaj navodil, priporočil in poudarkov, ki vam bodo zagotovo pomagali.

Izračun cene

Izboljšan Izračun cene spletne strani (#14)

Sledite vprašanjem v obrazcu po vrsti. Postopoma se vam bodo odpirala polja, ki so za vas relevantna. V levem spodnjem kvadratku (na mobilni napravi zgoraj) lahko "v živo" spremljate spremembo cene glede na izbrane parametre. 

Priporočilo: Zaradi zahtevnosti obrazca priporočamo, da le-tega rešujete na napravi, večji od tabličnega računalnika (torej vsaj na prenosnem računalniku). Tako vas med reševanjem res ne bo zmotilo nič in bo izkušnja izpolnjevanja prijetna.

Izbirate rešitve (funkcionalnosti) vaše spletne strani.
Načrt spletne strani je nujen, da je lahko spletna stran na koncu takšna, kot želite. Ko so enkrat znane rešitve, ki jih bomo na spletno stran vključili, moramo sestaviti strukturo, oblikovati uporabniško izkušnjo spletne strani in oblikovati dizajn. Vse to lahko pripravimo skupaj z vami skozi proces izdelave (ali ločeno), ali pa nam dostavite dokument z vsemi informacijami, ki jih potrebujemo za izdelavo.
Včasih želimo od obiskovalcev spletne strani prejeti več informacij, prav tako pa včasih želimo posamezne možnosti obrazca pogojno prikazovati (kot se vam v tem obrazcu prikazujejo opcije glede na to, kar izberete v predhodnih korakih).
Včasih želimo od obiskovalcev spletne strani prejeti več informacij, prav tako pa včasih želimo posamezne možnosti obrazca pogojno prikazovati (kot se vam v tem obrazcu prikazujejo opcije glede na to, kar izberete v predhodnih korakih).
V ceno niso všteti dejanski prevodi strani, ampak samo nastavitev vtičnika za prevajanje v poljubno število jezikov.
Včasih želimo od obiskovalcev spletne strani prejeti več informacij, prav tako pa včasih želimo posamezne možnosti obrazca pogojno prikazovati (kot se vam v tem obrazcu prikazujejo opcije glede na to, kar izberete v predhodnih korakih).
Včasih želimo od obiskovalcev spletne strani prejeti več informacij,
V kolikor prodajate do 3 izdelke je včasih bolj smiselna prodaja z obrazcem, kot aktivacija cele spletne trgovine.
prav tako pa včasih želimo posamezne možnosti obrazca pogojno prikazovati (kot se vam v tem obrazcu prikazujejo opcije glede na to, kar izberete v predhodnih korakih). V kolikor je obrazec zelo obsežen (kot je recimo tale, ki ga sedaj izpolnjujete) bo cena verjetno višja (točno takšen obrazec bi bil obračunan na cca. 195 €).
Kot ta obrazec, lahko tudi vaš obrazec vsebuje raznorazne kalkulacije glede na izbrane parametre. V kolikor bo obrazec namenjen direktni prodaji preko spleta je možnost kalkulacije avtomatska in vsebovana že v povezavi s plačilnim procesorjem. Če bo šlo za kakšen drugačen izračun pa izberite možnost tukaj.
V kolikor želite le enostaven blog, pustite vse možnosti neoznačene.

Možnosti v vaši napredni spletni trgovini

Označite, katere dodatne možnosti želite omogočiti v svoji spletni trgovini. V kolikor nobene, pri prvem vprašanju (prva stran  - Kaj želite, da spletna stran dela?) odznačite možnost "Želim napredno spletno trgovino" in raje izberite možnost "Želim enostavno spletno trgovino".

Nekaj možnosti, ki jih toplo priporočamo, smo že označili za vas. Seveda jih lahko poljubno odstranite.

Nekaj razlag dodatnih možnosti v trgovini:

Fb/Ig shop:

Daje vam opcijo, da ljudi s klikom na vaše slike izdelkov na socialnih omrežjih avtomatsko preusmeri na stran izdelka v spletni trgovini. Zaloga se sinhronizira, zato socialna omrežja nikoli ne prikazujejo izdelkov, ki jih v resnici nimate na zalogi. Delovanje funkcionalnosti je pogosto težavno, a, če veste, da je vsaj 50 % vašega posla na Fb/Ig se vzpostavitev izplača. V kolikor je delež prodaje preko socialnih omrežij nižji se vam vzpostavitev najverjetneje ne izplača.

Fb/Ig in Google oglasi:

Nastavitev potrebnih skript za samo izvajanje oglasov seveda ni obvezno, vendar le tako lahko merite rezultate in v prihodnosti poskrbite, da bodo vaši oglasi vedno boljši.

Personalizacija izdelkov:

Npr. da stranka sama vpiše ime, ki ga želi imeti izvezenega na izdelku, besedilo posvetila na voščilnici, naloži sliko poslikave za svojo majico ipd. Gre lahko tudi za obračunavanje dodatnih možnosti izdelkov (npr. poleg spletnega programa lahko stranka zakupi 1h vašega individualnega svetovanja, kar je seveda plačljivo).

Avtomatski popusti in dodatni stroški:

Lahko jih dodelite posameznim skupinam strank, omogočite BOGO ponudbe ipd., glede na količino kupljenih izdelkov, znesek v košarici. Lahko obračunate tudi dodatne stroške, npr. glede na izbran način plačila (kot je provizija za kartično plačilo ali Paypal).

Filtriranje izdelkov:

Naši izdelki imajo določene lastnosti (atribute), kot so barve, velikosti ipd. In kot ste verjetno vajeni iz večjih spletnih trgovin, le-te ponujajo možnost, da izberete parametre in po tem poiščete izdelke, ki vas zanimajo. To je smiselno predvsem v spletnih trgovinah z večjim številom izdelkov (nad 50 na kategorijo), saj je med takšnim številom izdelkov težko najti tisto, kar potrebujemo.

Za razlago nekaterih postavk glejte vsebino pod obrazcem.

Možnosti vaše rezervacijske platforme

Ta razdelek vidite, ker ste pri prvem vprašanju izbrali možnost rezervacijske platforme. 

Ključna lastnost rezervacijske platforme je to, da avtomatizira proces upravljanja rezervacij za vas in vaše stranke. 

V ceno ni vštet vnos dejanskih storitev v rezervacijsko platformo.
V ceno ni vštet vnos dejanskih storitev v rezervacijsko platformo.

Možnosti vaše spletne učilnice?

Morebitni dejanski vnos vsebin v spletno učilnice se dodatno obračuna, vendar je cena odvisna od sestave in obsega programov. 

Npr. če se tečajnik več kot recimo 5 dni ne vpiše v spletno učilnico, mu lahko pošljemo e-sporočilo, kjer ga na to opozorimo. Lahko avtomatiziramo tudi e-pošto, v kateri želimo po zaključku nekega programa prodati še kakšen drug program. Teh možnosti je sicer še veliko.
V tem primeru se bo prodaja programov vršila preko spletne trgovine, kjer lahko vzporedno prodajate še karkoli drugega. Izračun bo pravilen le v primeru, da ste predhodno izbrali tudi spletno trgovino.
Napredna SEO optimizacija vsebuje raziskavo ključnih besed, ki so za vas primerne, kreiranje Google Search console, verifikacijo domene in druge postopke za izboljšanje vidnosti v Googlu. Prav tako vsako posamezno podstran/stran/blog prispevek za vas optimiziramo. Prav tako vam svetujemo, kako vidnost še bolj povečati z metodami, ki niso povezane s spletno stranjo. V primerih neobičajno obsežnih spletnih strani je lahko cena višja.
Primerno, če želite v prihodnosti spletno stran urejati sami. V primeru, da boste prihodnje urejanje v celoti prepustili ekipi Intelectuma, označite "NE" Cena je lahko drugačna glede na to, v kakšen obsegu boste želeli izvesti izobraževanje. Upoštevane so povprečne cene, ki temeljijo na našem preteklem delu.

Izračun in kontakt

Za rezervacijo termina uvodnega posveta kliknite spodnji gumb.

Rezervacija termina

Naložite lahko največ 3 datoteke

Nekaj vprašanj za vas

Zelo bomo hvaležni, če boste odgovorili na nekaj kratkih vprašanj o vaši izkušnji z Informativnim izračunom cene.

Kaj bi dodali, kaj bi odvzeli, kaj bi storili drugače?

Z oddajo povpraševanja se strinjam, da podjetje Intelectum obdeluje moje osebne podatke za obdelavo povpraševanja in nadaljnjega kontakta. 

To spletno stran ščiti reCAPTCHA in Google Politika zasebnosti ter Pogoji uporabe

vas je izračun prepričal?

Rezervirajte termin uvodnega posveta, kjer se bomo pogovorili o vseh specifikah vašega projekta, prejeli pa boste tudi zanesljivo informacijo o fiksni ceni vaše spletne strani.
Na rezervacijo