Cena spletne strani

Informativni spletni izračun

Le pri Intelectum imate možnost on-line takojšnjega izračuna okvirne cene spletne strani za vaše podjetje.

Sledite vprašanjem v obrazcu po vrsti. Postopoma se vam bodo odpirala polja, ki so za vas relevantna. V kolikor se srečate z izrazom ali tematiko, ki vam še ni poznana, so pogosta vprašanja pod obrazcem. 

0

Blog

Različne teme v blogu lahko obravnavate tudi popolnoma ločeno in za različne teme uberete tudi različne dizajne. Takšno sestavo bloga najdete tudi na spletni strani https://sarahrovatic.com.

Spletna trgovina

Dostava

Pozor! V kolikor se kasneje izkaže, da datoteka ni primerno pripravljena za uvoz, bodo s tem povezani dodatni stroški.

Plačila

0
0
0

Pri spletnih trgovinah z večjim številom izdelkov vam obračunamo tudi popust v prikazani višini.

Rezervacijska platforma

0
0

Spletna učilnica

Drugo

Pregled izračuna

Prejmite izračun na svoj e-poštni naslov

Rezervirajte termin za osebni uvodni razgovor

Z oddajo povpraševanja se strinjam, da podjetje Intelectum obdeluje moje osebne podatke za obdelavo povpraševanja in nadaljnjega kontakta. 

To spletno stran ščiti reCAPTCHA in Google Politika zasebnosti ter Pogoji uporabe

Dodatne informacije

Splošno

  • Rešitve spletne strani

    Več o rešitvah, ki jih lahko vključite v svojo spletno stran in kdaj je to smiselno, si lahko preberete v blog prispevku Rešitve spletne strani.

  • Dodatni dizajni v blogu

    V obliki bloga je možno prikazovati različne stvari, ne le klasične blog prispevke, npr.: recepte, vaše pretekle projekte, mnenja strank, avtomobile, ki jih imate na voljo v svojem avto centru, …

    V glavnem, možnosti so neomejene. V kolikor izberemo le eno od teh možnosti je vse preprosto. Če pa želimo na isti spletni strani prikazovati različne vrste prispevkov (tipičen primer je klasičen blog v kombinaciji s portfoliom projektov (kot imamo to urejeno tudi mi), je potrebno ostale možnosti ročno nastaviti, da funkcionirajo enako kot blog, torej dobijo svojo stran s prikazom vseh projektov in da dobi ta dodatna možnost, v našem primeru “projekt”, predlogo, po kateri izgledajo vsi naši vnosi projektov.

    Na tak način pridobimo tudi možnost izdelave iskalnika, prilagojenega izključno prikazu naših projektov ali fitriranje po lastnostnih po meri samo za te naše projekte.

  • Načini dostave v spletni trgovini

    Običajno se dostava sicer obračunava po fiksni ceni, kar pomeni, da bo vsak odposlan paket imel enako ceno poštnine. 

    A v nekaterih primerih to ni primerno, še posebej, če gre za izdelke zelo različnih tež (kar pomeni, da bo tudi poštnina enkrat cenejša, drugič pa dražja) ali dimenzij, morda pa se cena dostave pri vas razlikuje tudi glede na lokacijo (npr., če imate lastno dostavo na dom, brez posrednikov). Mogoče želite glede na velikost paketa ponuditi tudi najboljšo možno embalažo za specifično naročilo (npr. glede na število naročenih izdelkov). 

    V takih primerih je obračun dostave bolj zahteven, kar pomeni, da bo nastavitev takega sistema tudi dražja, vendar se vam na dolgi rok lahko izplača pri pokrivanju stroškov dostave.

  • Uvoz izdelkov iz datoteke

    V kolikor že poslujete preko spleta v kakšni drugi spletni trgovini oz. imate možnost izvoza .xml ali .csv datotek iz svojega programa za vodenje zalog, po vsej verjetnosti obstaja možnost, da lahko izdelke v novo spletno trgovino prenesemo enostavno z uvozom. 

    A takšna datoteka mora biti priipravljena ustrezno, sicer se ne prenesejo vsa polja. 

    O ustreznosti datoteke se lahko pogovorimo osebno in preverimo, ali bo takšen način uvoza v vašem primeru mogoč.

  • Vrste izdelkov v spletni trgovini

    V spletni trgovini ločimo 3 osnovne vrste izdelkov:

    • Preprosti (izdelek nima možnosti, ki bi jih morali kupci izbrati pred nakupom; npr. barva, velikost, izvedba, …).
    • Spremenljivi (izdelek ima možnosti, ki jih mora kupec izbrati, da lahko doda izdelek v košarico)
    • Virtualni (izdelek ni v fizični obliki, zato se za tak izdelek ne obračuna poštnina in ni mogoče voditi zaloge; npr. spletni programi, kupnina za dogodke, …).
  • Načini plačil v spletni trgovini

    V spletni trgovini poznamo 3 temeljne in najpogosteje uporabljene načine plačil:

    • Plačilo po predračunu (kupec po e-pošti prejme navodila za plačilo in ko je plačilo vidno na vašem računu, odpošljete paket.) Ta način omogočimo praktično na vseh spletnih trgovinah.
    • Plačilo po povzetju (kupec plača kupnino za paket vašemu ponudniku dostave v gotovini ali sedaj pogosto že preko prenosnega terminala za kartična plačila). Ta način vedno bolj odsvetujemo, saj prihaja do velikega deleža neprevzetih pošiljk, kar je za vas le dodaten strošek.
    • Plačilo preko kreditnih kartic in/ali Paypala (kupec uporabi svojo kreditno kartico ali Paypal račun za takojšnje plačilo). Pri tem načinu plačila paket odpremite takoj, saj je denar takoj pri vas. Za izvedbo sistema plačevanja s kreditnimi karticami se uporabljajo zunanje platforme, med katerimi sta najpogosteje uporabljena Stripe in Mollie. Ti ponudniki si za izvedbo sistema vzamejo provizijo za vsako transakcijo v višini od 2,5 % naprej, a je provizija običajno cca. 4,5 %. Ta način plačil je skorajda že nuja vsake spletne trgovine. 

    Plačila je možno sprejemati tudi na številne druge načine (npr. kriptovalute), a jih na tem mestu ne pokrivamo, ker se pojavljajo zelo redko. 

  • Prevalitev stroška provizij na kupca

    Ko omogočimo plačilo po povzetju in/ali kreditne kartice imamo možnost strošek provizij in dodatnih stroškov, ki so s tem povezani, prevaliti na kupca. 

    V Sloveniji bi to sicer naj bilo nepravilno glede na zakonodajo, vendar se te metode poslužujejo tudi nekateri zelo veliki spletni trgovci, kot je recimo Mimovrste.com. 

    Osebno to priporočam vsaj za plačilo po povzetju, saj je tako ali tako tveganje, da plačila ne bomo prejeli, veliko. Pri kreditnih karticah to odsvetujem, saj bi to lahko odvrnilo potencialne kupce, takojšnji prejem denarja pa je nekaj, česar si v bistvu vsi želimo.

Dodatne možnosti spletne trgovine

  • Fb/Ig shop

    Zaradi velikega pomena in aktivnosti potrošnikov na Facebooku in Instagramu je vedno bolj pomembna uporaba Facebook in Instagram Shopa. 

    Z njim lahko ljudje direktno iz vašega Facebook in Instagram računa dostopajo do izdelkov v spletni trgovini ob kliku na sliko izdelka. Zaloga se med spletno trgovino in spletnima platformama sinhronizira samodejno, glede na to, kaj se proda. 

    To možnost vsekakor priporočam, vendar so znane velike težave pri delovanju, kar pomeni, da vas ob vključitvi tega v vašo spletno trgovino mogoče čakajo kakšni izzivi, preden bo vse skupaj delovalo tako, kot treba. 

  • Fb/Ig oglasi

    Socialna omrežja so pomemben del spletnega marketinga vsakega podjetja. Zato se veliko podjetij odloči oglaševati na Facebooku in/ali Instagramu.

    Pomembno pa je, da spremljate kvaliteto svojih oglasov, da jih lahko skozi čas izboljšujete. Da je to spremljanje  mogoče, je potrebno oglase povezati z vašo spletno stranjo, saj se tako merijo obiski spletne strani, ki izvirajo iz vaših oglasov, hkrati pa lahko preko natančnih analitičnih orodij v Facebooku preverjate, kje se obiskovalci spletne strani najbolj zadržujejo. 

  • Google oglasi

    Enako, kot pri Facebook in Instagram oglasih, se tudi učinki plačljivih Google oglasov merijo preko povezave Googla z vašo spletno stranjo. 

    Zato je pomembno, da, če nameravate oglaševati preko Googla, spremljate obnašanje obiskovalcev vaše spletne strani preko njihovih natančnih analitičnih orodij. 

  • Brezplačna darila v košarici

    Mogoče želite svoje kupce v spletni trgovini nagraditi za njihov nakup. To je smiselno na primer pri nakupu nad določenim zneskom, včasih pa izpeljemo tudi kakšno specifično promocijo, kjer ponudimo dodatne izdelke. 

  • Personalizacija izdelkov

    Mogoče želite kupcem omogočiti gravuro, kakšen napis na izdelku. Mogoče za izvedbo naročila potrebujete od kupca kakšno datoteko (npr. fotografijo ali dokument) ali pa želite kupcem omogočiti kakršnekoli dodatne možnosti. 

    Glede na to, ali boste za to nekaj dodatno zaračunali ali ne, se odločimo, kakšno orodje za izvedbo uporabimo. 

    Dodatki, ki jih boste zaračunali bodo seveda tudi vas v osnovi stali več. 

  • Avtomatski popusti

    Glede na to, koliko izdelkov ali kakšen je vrednost nakupa, lahko ponudite popuste, ki se dodeljujejo avtomatsko in vi s tem nimate dodatnega dela. Lahko ponudite tudi popust, če stranka plača s kreditno kartico in podobno. 

Rezervacijska platforma

  • Storitve vs. nastanitve

    Izbira orodij in seveda strošek izdelave se znatno razlikuje glede na to, ali potrebujete le možnost sprejemanja rezervacij za svoje storitve, ali potrebujete pravi “Booking sistem” preko katerega sprejemate rezervacije za svoje nastanitve. Slednje se običajno povežejo s številnimi zunanjimi orodji, kot so booking.com in airbnb.com, kar znatno vpliva na strošek postavitve take platforme.

    Na splošno se bo cena rezervacijske platforme verjetno razlikovala od izračunane zaradi morebitnih dodatnih možnosti, ki jih boste želeli vključiti. 

    O vseh možnostih se lahko pogovorimo na Virtualnem Coffee breaku. 

Spletna učilnica

  • E-poštna sporočila

    Preko spletne učilnice lahko nastavite avtomatsko pošiljanje različnih e-poštnih sporočil svojim tečajnikom. Ta sporočila so lahko enaka za vse programe, lahko pa tudi prilagajate sporočila posameznih spletnim programom. 

    Opomnik lahko svojim tečajnikom pošljete tudi, ko se določen čas niso vpisali v spletno učilnico in jih tako pozovete k nadaljevanju s programom. 

    Po tem, ko tečajnik zaključi program mu lahko preko avtomatiziranega e-sporočila pošljete kupon za nakup nekega drugega programa, povezanega s prvotnim ali karkoli drugega, da kupec ostane “v stiku” z vami.

  • Povezava spletne učilnice s spletno učilnico

    Če želite omogočiti plačilo po predračunu za svoje programe in/ali prodajate na svoji spletni strani tudi fizične izdelke, je smiselno ustvariti spletno trgovino, ki je s spletno učilnico le povezana na način, da ob nakupu v spletni trgovini kupec prejme dostop do spletne učilnice. 

    Seveda gre za zahtevnejši način prodaje, ki tudi več stane.

Drugo

  • Izstopajoč dizajn po meri

    V osnovi je možno z osnovnimi orodji ustvariti dokaj lepe dizajne. Vseeno pa, če imate zelo specifične ali posebne želje in/ali zahteve glede izgleda vaše spletne strani, bo potrebno za to odšteti več denarja, saj je za zahtevnejše dizajne potrebno več ročnega programiranja, včasih pa tudi premium (plačljiva) orodja, ki to omogočijo.

  • Hitrost spletne strani

    Hitrost spletne strani je eden najpomembnejših faktorjev uspeha spletne strani. 

    Medtem, ko je to na enostavnih spletnih straneh preprosto dosegljivo, pa se je običajno potrebno za doseganje zadovoljive hitrosti v primeru zahtevnejših spletnih strani (npr. trgovine, učilnice, zelo velike spletne strani, …) v to veliko bolj poglobiti in uporabiti veliko trikov, ki spletno stran pohitrijo. 

  • Napredna SEO optimizacija (za Google)

    Vsaka spletna stran je v osnovi ustrezno nastavljena za indeksiranje v Googlu. 

    Če želite dosegati kar najvišjo možno pozicijo v Googlu pa se bo temu potrebno veliko bolj posvetiti in izvesti veliko dodatnih korakov, da se vašemu cilju čim bolj približamo.

    Garancije na področju vidnosti v Googlu seveda ni, lahko pa se o tem pogovorimo na Uvodnem razgovoru.

  • Napredna optimizacija za različne naprave

    Dejstvo je, da se po vsej verjetnosti kar 80 % ali več prometa vrši preko mobilnih naprav. Zato so prav vse naše spletne strani v osnovi optimizirane za vse naprave. 

    Včasih pa kakšen dizajn zahteva zahtevnejšo mobilno optimizacijo ali pa imate vi željo imeti na različnih napravah kakšne različne razdelke. 

    Napredna optimizacija seveda zahteva več dela, kar pomeni tudi višji strošek. 

  • Individualno izobraževanje

    Ko je spletna stran izdelana vas na vašo željo naučimo vsega, kar je potrebno, da lahko spletno stran v vam zanimivem obsegu uporabljate in urejate sami. 

    Tehnično vzdrževanje v vsakem primeru prevzamemo mi, sami pa lahko brez težav urejate tekste, zamenjate kakšno fotografijo, v spletni učilnici vnašate in urejate izdelke, v spletni učilnici programe in na rezervacijski platformi tudi tekste, fotografije in podatke o nastanitvah. 

    Tako se vam nikoli ne zgodi, da bi morali čakati za majhno spremembo, ki mogoče vzame le 5 minut časa.