Za vsako kampanjo, ki jo imamo v mislih izpeljati, je potrebno pripraviti tudi spletno stran. Včasih kakšna kampanja predstavlja kar nekaj dela, a če se boste držali teh nekaj pravil se boste izognili neljubim napakam, ki jih pogosto najdemo na spletnih straneh v povezavi s tržnimi kampanjami.
Osebno prisegam na tržno strategijo, ki dovoljuje le 1 fokusirano tržno kampanjo hkrati, vendar za specifičen produkt. Preberete lahko tudi več o kampanjskem pristopu k trženju, prav tako pa sem za vas spisala koristen zapis Kako pravilno izvesti tržno kampanjo na spletu?, ki vam bo pomagal, da bo vaša tržna kampanja uspešna.
Spletno stran je potrebno ustrezno pripraviti, da bo lahko vaša tržna kampanja na spletu uspešna.
Pa si poglejmo okvirne elemente, na katere je potrebno paziti, ko pripravljamo spletno stran za izvedbo spletne tržne kampanje:
Prvi korak, da boste lahko nekaj ponudili je seveda vnesti izdelek v spletno trgovino (če jo imate) oz. izdelati obrazec, preko katerega vas lahko stranke kontaktirajo - izkoristijo vašo ponudbo.
Ne pozabite na obrazec za prenos brezplačne vsebine, ki jo boste v začetni fazi kamapanje morebiti ponudili obiskovalcem spletne strani.
Pri izvedbi targetiranih kampanj je pomembno, da vnos v obrazec zaključite z zahvalno stranjo, preko katere boste lahko merili število vnosov v obrazec.
Brezplačne vsebine vselej vključite v povratno e-sporočilo, saj na tak način bolj opozorite nase in na vsebino, ki jo podajate.
Najbolj časovno zahtevno opravilo bo zagotovo priprava pristajalne strani za vašo ponudbo in za morebitno brezplačno vsebino, ki jo boste ponudili tekom kampanje.
Kaj vključiti na pristajalno stran za brezplačno ponudbo v okviru kampanje?
S pristajalno stranjo za karkoli brezplačnega seveda ne pretiravamo - bistveno je, da podamo okvirne informacije, kaj bodo pridobili tisti, ki brezplačno ponudbo ali vsebino izkoristijo. Ne pozabite na sliko te brezplačne vsebine ali ponudbe in le v alinejah predstavite vsebino.
Kaj vključiti na pristajalno stran za glavno ponudbo kampanje?
No, pri pripravi te pristajalne strani pa bomo morali vključiti veliko mero ustvarjalnosti in dobro premisliti o tem, kaj bo kje stalo.
Držite se naslednjih pravil, ki bodo zagotovo pomagala pri pripravi dobre pristajalne strani:
Ne pozabite tudi na dobro SEO optimizacijo vaše pristajalne strani. Le kdo bi se branil brezplačnega obiska pristajalne strani?
Pojavna okna so v preteklosti bila veliko bolj popularna kot sedaj. Še vedno ustvarijo nekaj konverzij, a le, če so pravilno izvedeni. Največja težava so pojavna okna, ki se pojavljajo kar vsepovprek, 10 x istemu obiskovalcu spletne strani. Če imate nastavljeno takšno pojavno okno, bo obiskovalca to skoraj zagotovo odbilo in bo spletno stran zapustil po prvih nekaj sekundah.
Kaj torej pazimo, ko za svojo kampanjo na spletni strani opozarjamo s pojavnim oknom:
Z razvijalcem, ki skrbi za pripravo vaših pojavnih oken se dobro pogovorite o vseh teh pogojih.
Razmislite, na katerih mestih bi bilo smiselno vključiti povezavo do vaše nove pristajalne strani, tako za brezplačno vsebino, kot za glavno pristajalno stran ponudbe.
Recimo, če imamo blog zapis, ki govori o meditaciji, naša aktualna ponudba pa je spletni program za učenje meditacije, bomo v tisti blog zapis vključili dodaten stavek s povezavo, ki bo peljala na pristajalno stran naše aktualne ponudbe.
Brezplačno ponudbo, v zameno za katero pobirate e-maile vsekakor vključite na stran z vsemi blog prispevki, lahko tudi v stransko vrstico posameznih blog zapisov. Ljudje posebej radi prenašajo take brezplačne vsebine, predvsem e-priročnike in podobno.
Ne pozabite svoje nove pristajalne strani izpostaviti tudi v meniju v glavi in nogi spletne strani. V glavo lahko umestite kar malo bolj viden gumb. Vsekakor ne skrivajte svoje aktualne ponudbe v podmeni podmenija, naj bo ta pristajalna stran takoj vidna.
Če je vaša spletna stran taka, da na domači strani čisto na vrhu izpostavljate aktualne ponudbe, seveda CTA do pristajalne strani umestite tja. Če ne pa kamorkoli drugam na prvo polovico domače strani.
Merjenje rezultatov je en najpomembnejših faktorjev dolgoročnega uspeha na spletu. Kako boste vedeli, kaj je potrebno popraviti, če ne boste vedeli, kaj je ljudi zmotilo na vaši pristajalni strani ali na splošno, kjerkoli v procesu vaše tržne kampanje?
Zato je potrebno na spletni strani poskrbeti za merjenje obiskov in dejanj na spletni strani.
To dosežemo z orodji, kot so:
Seveda je teh orodij veliko, vendar so ta nekako tista najpomembnejša, ki jih je pametno uporabiti za spremljanje uspeha vaših kampanj.
Ne pozabite na testiranje vseh elementov spletne strani pred zagonom vsake večje kampanje. Sistem naj bo v celoti posodobljen, poskrbite, da se bo spletna stran hitro nalagala, da delujejo vsi obrazci in pojavna okna, kot pričakovano in želeno.
To naredite vsaj 1 teden pred planiranim zagonom vsake kampanje, da imate še dovolj časa za morebitne popravke.
Kot lahko vidite priprava spletne strani za izvedbo vaše tržne kampanje ni nujno čisto enostavna in hitra naloga. A se izplača vložiti čas in energijo, saj je le vaša spletna stran stičišče vseh vaših potencialnih kupcev in je tisti končni korak pred njihovim nakupom.
Ali ste do zdaj pripravljali spletno stran za svoje kampanje ali ste to kar opustili? Ste izpustili katerega od elementov?
Kliknite spodnji gumb, izpolnite obrazec in kmalu boste na svoj e-poštni termin prejeli vse informacije o izvedbi.
Na brezplačnem 30-minutnem posvetu bomo spregovorili o vaših željah in idejah glede projekta, jaz pa bom prejela vse informacije, ki jih potrebujem za izdelavo relevantne ponudbe za izdelavo spletne strani, ki jo boste s ponosom pokazali svetu in z največjim užitkom uporabljali.