Kako pripraviti spletno stran za izvedbo tržne kampanje?

Nazadnje urejeno:
13 junija, 2024
kako pripraviti spletno stran za izvedbo tržne kampanje - Baza znanja - Intelectum
Reading Progress Bar
Kazalo vsebine:

Osebno prisegam na tržno strategijo, ki dovoljuje le 1 fokusirano tržno kampanjo hkrati, vendar za specifičen produkt. Preberete lahko tudi več o kampanjskem pristopu k trženju, prav tako pa sem za vas spisala koristen zapis Kako pravilno izvesti tržno kampanjo na spletu?, ki vam bo pomagal, da bo vaša tržna kampanja uspešna.

Spletno stran je potrebno ustrezno pripraviti, da bo lahko vaša tržna kampanja na spletu uspešna.

Pa si poglejmo okvirne elemente, na katere je potrebno paziti, ko pripravljamo spletno stran za izvedbo spletne tržne kampanje:

  • priprava obrazcev in/ali vnos izdelka v spletno trgovino,
  • priprava pristajalne strani,
  • pojavno okno (da ali ne),
  • umestitev povezave na druga mesta spletne strani,
  • vzpostavitev analitike,
  • preverjanje delovanja spletne strani in posodobitev sistema pred izvedbo.

Priprava obrazcev in/ali vnos izdelka v spletno trgovino

Prvi korak, da boste lahko nekaj ponudili je seveda vnesti izdelek v spletno trgovino (če jo imate) oz. izdelati obrazec, preko katerega vas lahko stranke kontaktirajo – izkoristijo vašo ponudbo. 

Ne pozabite na obrazec za prenos brezplačne vsebine, ki jo boste v začetni fazi kamapanje morebiti ponudili obiskovalcem spletne strani.

Pri izvedbi targetiranih kampanj je pomembno, da vnos v obrazec zaključite z zahvalno stranjo, preko katere boste lahko merili število vnosov v obrazec. 

Brezplačne vsebine vselej vključite v povratno e-sporočilo, saj na tak način bolj opozorite nase in na vsebino, ki jo podajate.

Priprava pristajalne strani

Najbolj časovno zahtevno opravilo bo zagotovo priprava pristajalne strani za vašo ponudbo in za morebitno brezplačno vsebino, ki jo boste ponudili tekom kampanje.

Kaj vključiti na pristajalno stran za brezplačno ponudbo v okviru kampanje?

S pristajalno stranjo za karkoli brezplačnega seveda ne pretiravamo – bistveno je, da podamo okvirne informacije, kaj bodo pridobili tisti, ki brezplačno ponudbo ali vsebino izkoristijo. Ne pozabite na sliko te brezplačne vsebine ali ponudbe in le v alinejah predstavite vsebino.

Kaj vključiti na pristajalno stran za glavno ponudbo kampanje?

No, pri pripravi te pristajalne strani pa bomo morali vključiti veliko mero ustvarjalnosti in dobro premisliti o tem, kaj bo kje stalo.

Držite se naslednjih pravil, ki bodo zagotovo pomagala pri pripravi dobre pristajalne strani:

  • Vključujte slike in grafični material (tabele, grafikoni, …),
  • ne pozabite na ceno ponudbe in jasno izpostavite vse morebitne posebnosti,
  • ne pristajalno stran ne vključujte povezav do drugih mest na spletni strani, saj ne želimo, da ljudje pristajalno stran zapuščajo. V tujini je zelo uveljavljen celo pristop, kjer se na takšni kampanjski pristajalni strani celo skrije navigacija v glavi in nogi. V Sloveniji to sicer ni dobro sprejeto, a je tudi nekaj, kar lahko testirate.
  • Vključite mnenja o vaši storitvi, če le lahko in jih vključite v prvo polovico pristajalne strani.
  • Čisto na vrhu izpostavite problem stranke in ne vašo ponudbo. Informacije o rešitvi problema pridejo na vrsto kasneje.
  • Vključujte CTA-je za vsakih 6-8 sekund branja. CTA naj bo tudi čisto na vrhu pristajalne strani (npr. gumb za nakup, dodajanje v košarico, obrazec za pošiljanje povpraševanja, …).
  • Na koncu vključite kratek opis sebe in/ali podjetja, še posebej, če boste slučajno uporabili pristop s skrivanjem navigacije.

Ne pozabite tudi na dobro SEO optimizacijo vaše pristajalne strani. Le kdo bi se branil brezplačnega obiska pristajalne strani?

Pojavno okno (pop-up)

Pojavna okna so v preteklosti bila veliko bolj popularna kot sedaj. Še vedno ustvarijo nekaj konverzij, a le, če so pravilno izvedeni. Največja težava so pojavna okna, ki se pojavljajo kar vsepovprek, 10 x istemu obiskovalcu spletne strani. Če imate nastavljeno takšno pojavno okno, bo obiskovalca to skoraj zagotovo odbilo in bo spletno stran zapustil po prvih nekaj sekundah. 

Kaj torej pazimo, ko za svojo kampanjo na spletni strani opozarjamo s pojavnim oknom:

  • Vsakemu obiskovalcu naj se pojavi največ 1x na posamezen obisk spletne strani, še bolje je, da pojavno okno omejite na največ 1 prikaz na 2-3 dni.
  • Pojavno okno naj bo umeščeno diskretno, subtilno, a vseeno naj bo takšno, da ga je nemogoče zgrešiti. Izognite se ekstremnim skakajočim animacijam, saj običajno odbijajo obiskovalce.
  • Pojavno okno naj se ne pojavi prej kot po najmanj 6 sekundah obiska ali po tem, ko je obiskovalec že prescrollal vsaj 50 % določene strani.
  • Pojavno okno umestite le na tiste strani, ki so relevantne za vašo tekočo kampanjo. Zakaj bi se nekomu, ki prebira vsebino o vzdrževanju spletne strani prikazalo pojavno okno, ki promovira spletni program za izdelavo spletne strani? Prav tako pojavna okna vedno izključite iz t.i. “konverzijskih strani”. To so strani, kjer se dejansko izpolnjujejo vaši cilji, npr. stran z obrazcem za povpraševanja, stran posameznega izdelka, košarica, zaključek nakupa in podobne. Vsekakor se pojavno okno za promocijo vaše ponudbe ne more pojaviti še na pristajalni strani za to isto ponudbo – ni logično.
  • Upoštevajte, da v brskalnikih obstaja zadeva, ki se ji reče “pop-up” blocker – to pomeni, da se nekomu, ki ima to vklopljeno, vaše pojavno okno ne bo prikazalo, zato je pomembno, da v pojavnem oknu ni vsebine, ki je ni nikjer drugje. Vsekakor se ne morete 100 % zanesti, da bo pojavno okno opravilo svoje delo.
  • V pojavno okno ne vključujmo direktno obrazcev in gumbov za dodajanje izdelka v košarico, saj to kar kliče po tehničnih težavah. Bolje je v pojavno okno dati le gumb, ki pelje na vašo pristajalno stran.

Z razvijalcem, ki skrbi za pripravo vaših pojavnih oken se dobro pogovorite o vseh teh pogojih.

Umestitev povezave na druga mesta spletne strani

Razmislite, na katerih mestih bi bilo smiselno vključiti povezavo do vaše nove pristajalne strani, tako za brezplačno vsebino, kot za glavno pristajalno stran ponudbe. 

Recimo, če imamo blog zapis, ki govori o meditaciji, naša aktualna ponudba pa je spletni program za učenje meditacije, bomo v tisti blog zapis vključili dodaten stavek s povezavo, ki bo peljala na pristajalno stran naše aktualne ponudbe.

Brezplačno ponudbo, v zameno za katero pobirate e-maile vsekakor vključite na stran z vsemi blog prispevki, lahko tudi v stransko vrstico posameznih blog zapisov. Ljudje posebej radi prenašajo take brezplačne vsebine, predvsem e-priročnike in podobno.

Ne pozabite svoje nove pristajalne strani izpostaviti tudi v meniju v glavi in nogi spletne strani. V glavo lahko umestite kar malo bolj viden gumb. Vsekakor ne skrivajte svoje aktualne ponudbe v podmeni podmenija, naj bo ta pristajalna stran takoj vidna. 

Če je vaša spletna stran taka, da na domači strani čisto na vrhu izpostavljate aktualne ponudbe, seveda CTA do pristajalne strani umestite tja. Če ne pa kamorkoli drugam na prvo polovico domače strani.

Vzpostavitev analitike

Merjenje rezultatov je en najpomembnejših faktorjev dolgoročnega uspeha na spletu. Kako boste vedeli, kaj je potrebno popraviti, če ne boste vedeli, kaj je ljudi zmotilo na vaši pristajalni strani ali na splošno, kjerkoli v procesu vaše tržne kampanje?

Zato je potrebno na spletni strani poskrbeti za merjenje obiskov in dejanj na spletni strani.

To dosežemo z orodji, kot so:

  • Meta pixel – ta vam omogoča natančen vpogled v dogajanje na spletni strani po kliku na vaš Meta oglas in omogoča retargeting kampanje v prihodnosti.
  • Google kode – ta vam omogoča natančen vpogled v dogajanje na spletni strani po kliku na vaš Google oglas in omogoča retargeting kampanje v prihodnosti.
  • Google Analitika (ali katerakoli druga) – ta vam da vpogled v trajanje sej na vaši spletni strani in v to, kje ljudje zapuščajo spletno stran. Tako dobite koristne informacije o tem, kje na vaši spletni strani nekaj ni ok, da lahko raziskujete in izboljšujete spletno stran v prihodnosti. Google analitika prav tako zagotavlja informacije o tem, od kod prihajajo obiskovalci vaše spletne strani.
  • Hotjar – s tem orodjem natančno skenirate obisk vsakega obiskovalca spletne strani. Običajno to orodje namestimo šele, ko ugotovimo, da rezultati kampanj niso zadovoljivi in želimo videti, kje se ustavlja.
  • Spremljanje zapuščenih košaric (le v spletnih trgovinah) – ko ugotovite, da so vaši oglasi dobri in je obisk na spletni strani visok, prodaja pa še vedno ni zadovoljiva je dobro vedeti, koliko ljudi zapusti spletno stran v procesu zaključka nakupa. Ob tem pa dobite še možnost, da obiskovalce spodbudite k dokončanju nakupa z avtomatiziranim e-poštnim sporočilom, ki ga prejmejo po tem, ko so zapustili nedokončan nakup.

Seveda je teh orodij veliko, vendar so ta nekako tista najpomembnejša, ki jih je pametno uporabiti za spremljanje uspeha vaših kampanj.

Preverjanje delovanja spletne strani in posodobitev sistema pred izvedbo.

Ne pozabite na testiranje vseh elementov spletne strani pred zagonom vsake večje kampanje. Sistem naj bo v celoti posodobljen, poskrbite, da se bo spletna stran hitro nalagala, da delujejo vsi obrazci in pojavna okna, kot pričakovano in želeno.

To naredite vsaj 1 teden pred planiranim zagonom vsake kampanje, da imate še dovolj časa za morebitne popravke.

Kot lahko vidite priprava spletne strani za izvedbo vaše tržne kampanje ni nujno čisto enostavna in hitra naloga. A se izplača vložiti čas in energijo, saj je le vaša spletna stran stičišče vseh vaših potencialnih kupcev in je tisti končni korak pred njihovim nakupom.

Ali ste do zdaj pripravljali spletno stran za svoje kampanje ali ste to kar opustili? Ste izpustili katerega od elementov?

Prikaži vse zapise
O avtorici:
Pozdravljeni!
Sem Nataša Kukovič, kreatorka Intelectuma avtorica zapisov, ki jih pravkar prebirate. Upam, da vam s svojim znanjem pomagam pri krepitvi vaše spletne prisotnosti.
Več o meni

Izdelajmo načrt spletne strani z Natašo

Brezplačna delavnica

Prihranite čas in denar pri izdelavi spletne strani!

Le še
Za prijavo