Izdelava spletnih strani, trgovin in učilnic
Že imate spletno stran, a le-ta ne dosega več vaših ciljev?
Mogoče spletna stran potrebuje le 1 ali več vrst optimizacije. Po temeljiti analizi spletne strani bom ocenila optimizacijske potrebe za vašo spletno stran.
Intelectum za vas izvede naslednje vrste optimizacije:
Hitrostna optimizacija
Ali ste vedeli, da kar 70 % obiskovalcev zapusti spletno stran, ki se odpira dlje kot 6 sekund?
Nadaljnjih 50 % obiskovalcev zapusti spletno stran, ki se odpira dlje kot 3 sekunde!
Ob poznavanju te črne statistike je jasno, da vam niti vrhunski dizajn, niti najboljša ponudba, niti najbolj optimizirana vsebina ne bo pomagala, če je vaša spletna stran počasna, neodzivna.
Za vas poiščem razloge, zaradi katerih vaša spletna stran deluje počasi, oblikujem akcijski načrt in ga za vas izvedem v obsegu, ki ga sami določite.
Vsebinska optimizacija
Ok, s hitrostno optimizacijo smo poskrbeli, da ljudje hitro pridejo na vašo spletno stran. Sedaj pa je pomembno, da jih na spletni strani tudi zadržimo.
Za to je potrebno poskrbeti, da vsi teksti na vaši spletni strani zadenejo v jedro želja, strahov, sanj in bolečin obiskovalcev. Le tako boste vzbudili njihovo zanimanje in dosegli svoj cilj – konverzijo na spletni strani.
Za vas analiziram vsebino, ki jo pripravite in predlagam popravke, ki bodo po vsej verjetnosti pozitivno vplivali na konverzije na spletni strani.
Optimizacija uporabniške izkušnje
Bistven element, ki obiskovalce ob obisku spletne strani najhitreje odbije je navigacija. Le-ta mora biti jasna in enostavna, da se še 10-letni otrok znajde in pride do vseh informacij, ki jih potrebuje.
Gre za to, da oblikujemo “customer journey” (več njih) oz. potovanje obiskovalca od vstopa na spletno stran do izvedbe konverzije (izpolnitev vašega cilja).
V kolikor se ljudje na vaši spletni strani ne znajdejo, vam ne bo pomagala vrhunska tehnična izvedba spletne strani, niti najbolje spisana vsebina in zavidljiv moderen dizajn.
SEO optimizacija
SEO = Search engine optimization.
Slovensko bi to lahko prevedli kot optimizacijo za “vidnost v brskalnikih.”
S tem pojmom ste se zagotovo srečali kar hitro po tem, ko ste začeli planirati izdelavo svoje spletne strani.
Čeprav je idealno SEO optimizacijo izvajati že tekom samega postavljanja spletne strani pa se pogosto pokaže, da se pomena SEO optimizacije naročniki zavejo šele, ko spletna stran že nekaj časa deluje.
SEO tudi ni primeren način trženja za vsako podjetje v istem obsegu. Zato bom pred začetkom izvedbe SEO optimizacije izvedla analizo vaše celotne spletne prisotnosti in vaše konkurence ter tako kvalitativno ocenila optimalen obseg SEO optimizacije za vašo spletno stran.