Projekt s Tamaro Andrašič je bil predvsem zanimiv. V začetku je komunikacija malenkost “trdo” tekla zaradi najinih izredno različnih karakterjev. A obe sva vztrajali in nastal je izdelek, za katerega sva obe takoj vedeli, da bo potreboval nadgradnje in izboljšave, ki pa jih sedaj uspešno izvajava.
Na poti od nastanka do danes sva na preprosto predstavitveno spletno stran z le enim izdelkom za prodajo (knjiga Zaupaj življenju) dodali spletni produkt, kjer je bilo potrebno izvesti izredno zahtevno avtomatizacijo v kombinaciji z e-mailing sistemom. Dodajali sva nove kategorije izdelkov, jih odvzemali, izvajali številne akcijske kampanje in skozi čas tudi ugotovili, kaj je tisto, kar njeni (potencialni) kupci potrebujejo.
Predloge spletnega mesta so izdelane popolnoma po meri in vse je kombinacija Tamarinih številnih idej in mojih dodelav (ki so še vedno v teku).
Pri tem projektu mi je najbolj všeč, ker gre za zelo kvalitetno dolgoročno partnerstvo, kjer sem ves čas v stiku s projektom in naročnico samo. To pa je tisto, česar si v poslu želim največ.
Po izdelavi sva spletno stran opremili še s sistemom Fluent CRM, ki za zelo nizko ceno naročnici omogoča izvedbo izredno zahtevnih e-poštnih avtomatizacij, ki jih s pridom uporablja.
Orodje Fluent CRM prejmete z mano za le 100 € letno, redna cena pri ponudniku pa je 150 € letno. Orodje priporočam, ko je čas, da pri e-mail marketingu preidete na plačljivo orodje zaradi preseženega limita brezplačnih kontaktov v orodjih, kot sta Mailchimp in Mailerlite. Predvsem pa, če želite svojo WordPress spletno stran optimizirati na izvirne načine. To orodje je del WordPressa, kar pomeni, da za uporabo ne potrebujete novega orodja, med katerimi je potrebno preklapljati.