Pošljite povpraševanje

Spletna stran kot centralno mesto vašega marketinga

Nazadnje urejeno:
28 julija, 2024
Spletna stran kot centralno mesto marketinga prikazna
Reading Progress Bar
Kazalo vsebine:

Ideja marketinga ki teče sam od sebe so sanje vsakega podjetnika. In vemo da preko socialnih omrežij tega ne moremo doseči. Socialna omrežja so namreč omrežja trenutka. Tam naše informacije niso trajne, narave niso organizirane in ljudje se težko prebijajo skozi te informacije.

In tukaj nastopi v marketingu pomen lastne spletne strani. Le ta nam lahko služi kot en zelo dober sistem, ki vodi ves naš marketing brez, da vanj sami posegamo. Ko nam to uspe se lahko resnično posvetimo svojemu delu, torej izdelovanju izdelkov, izvajanju storitev in tisti pomembni komunikaciji z našimi strankami, ki nam dejansko ustvarja denar.

Da bo spletna stran to počela za nas mora biti zelo dobro premišljena.

Ko se odločate o tem, kakšno vlogo bo imela spletna stran v vašem marketingu in poslovanju, imate 2 možnosti.

  1. Lahko jo uporabljate kot neko mesto, kamor ljudi sami usmerjate. To pomeni, da ko vi dobite neki kontakt na nekih socialnih omrežjih, recimo v messengerju ali kjerkoli drugje ali mogoče na terenu osebno. Uporabite spletno stran, da jih usmerite po več informacij v vašem podjetju. V tem primeru bo vaša spletna stran bolj enostavna, saj mora le vsebovati osnovne informacije in omogočati 1 fokusirano akcijo od obiskovalcev (npr. nakup izdelka, vpis na novice, klic, …).
  2. Lahko pa uporabljate spletno stran kot v bistvu eno mesto, kjer se dogaja vse v vašem marketingu, v bolj naprednih variantah spletnih strani pa še ogromno stvari v povezavi z vašo administracijo. Preko spletne strani lahko predvsem razbremenite vaš pred prodajni in poprodajni proces.

Vprašajte se kaj vam trenutno vzame ogromno dragocenega časa in pri čem mislite, da bi lahko uporabili spletno stran, da si to delo olajšate ali ga zmanjšate.

Bistveno pri marketingu, ki je vodeno preko vaše spletne strani je to, da se na vaši spletni strani dogaja praktično vse. Ko ustvarite nov dogodek ga boste najprej ustvarili na spletni strani, speljali preko spletne strani prijavljanje. Naredili boste pristajalno stran in vzpostavili celoten sistem v katerem se bodo tudi zbirali e poštni naslovi. In to je le en primer kako lahko imate spletno stran kot centralno mesto vašega marketinga.

Koristi spletne strani kot centralno mesto marketinga vašega podjetja

Koristi spletne strani kot centralno mesto marketinga

Avtomatizacija poslovanja

Ustrezno zastavljena in postavljena spletna stran bo dolgoročno za vas postala najboljši prodajalec in poslovni asistent. Spletna stran lahko sama poskrbi za celoten ali vsaj večinski predprodajni, prodajni in poprodajni proces. Koliko avtomatizacije boste lahko vzpostavili bo odvisno predvsem od specifik vaše dejavnosti, ciljne skupine in resursov, ki jih imate na voljo za vlaganje v razvoj sistema.

Reciklaža marketinških materialov

Na spletni strani bodo vsi vaši dizajni, vse vaše ponudbe in ostale vsebine trajno shranjene in prikazane. Čez nekaj časa ne bo več potrebno vedno znova odkrivati in ustvarjati vsebin, ker boste to storili in optimizirali v času, ko se bo vse postavljalo. Kasneje boste vse že ustvarjeno lahko konstantno uporabljali in le uvajali morebitne manjše spremembe. To pa pomeni tudi razbremenitev v objavljanju na socialnih omrežjih.

Pogoji za implementacijo spletne strani kot centralnega mesta marketinga

Kvalitetna spletna stran

Če želite vse peljati preko spletne strani mora ta spletna stran seveda biti kakovostno postavljena, vedno brezhibno delujoča in vzdrževana.

Tako, kot ste doslej mogoče skrbeli za to, da je na socialnih omrežjih vse perfektno, se boste sedaj ukvarjali s tem, da bo perfektna vaša spletna stran.

Ne smejo se dogajati izpadi delovanja, razen mogoče kdaj ponoči za izvedbo rednih vzdrževalnih del. Ne smete si dovoliti, da kakšen obrazec ali možnost plačila ne deluje, da so kakšni »mrtvi linki« po strani (povezave, ki ne peljejo nikamor oz. na stran »404«).

Da je to mogoče mora v osnovi biti spletna stran zelo dobro postavljena. Nikakor naj to ne bo spletna tran, odvisna od kakšne manj poznane teme, za katero nikoli ne veste, kdaj bo kakšna težava z njo. Prav tako pri temah nikoli ne vemo, kako nas bo v prihodnosti omejila pri uvedbi kakšnih dodatnih možnosti na spletno stran.

Kar je tudi zelo pomembno, je gostovanje. Nikakor si ne morete v primeru, ko je spletna stran centralno mesto vašega marketinga privoščiti, da bi bil strežnik preslab in bi do izpadov delovanja prihajalo zaradi tega.

Če je vaš cilj, da bo spletna stran kot centralno mesto vašega marketinga bo potrebno v izdelavo vložiti več denarja, saj se na vašem mestu ne bi v tak projekt spuščala sama, ampak s strokovnjakom.

Kar pa je pri spletni strani bistveno je to, da imate osebo, ki bo na dolgi rok z vami spremljala spletno stran in jo izboljševala. To naj ne bo pasivna oseba, ki le naredi, kar vi rečete, ampak naj bo vaš »tehnični support« za vse, česar se spomnite. Nekdo, ki bo z vami znal iz tehnične plati pogledati vaše ideje, predloge izboljšav. In to mora biti nekdo, ki mu zaupate in zaupate v njegovo/njeno raven sporosobnosti.

Brez take osebe lahko vi imate kopico idej, ki pa jih nihče ne bo (ustrezno) izvedel.

Nataša Kukovič iz Intelectuma
Oseba, ki vam dolgoročno pomaga pri razvoju vaše spletne strani, ki je centralno mesto vašega marketinga, sem lahko tudi jaz!
Pošljite povpraševanje

Zunanji kanali za privabljanje obiskovalcev

Ves čas omenjam, da Spletna stran sama od sebe ne bo naredila ničesar. Tukaj pridejo v ospredje socialna omrežja in vse morebitne druge trženjske metode, ki jih vzpostavite.

Čisto običajen tok marketinga je da preko socialnih omrežij pripeljete ljudi na svojo spletno stran. Na spletni strani pa jih čaka možnost, da naredijo neko akcijo: Vas kontaktirajo, pustijo svoj e poštni naslov ali nekaj kupijo od vas.

In če želite, da bodo ljudje hodili na vašo spletno stran, morate poskrbeti, da ne dajete preveč nekih informacij že na socialnih omrežjih. Ampak te informacije omejite, da ljudi spodbudite da gredo po več informacij na vašo spletno stran.

Vsebina

Iz vidika vsebine na spletni strani morate paziti na 2 stvari:

  • Da je vsebine vedno dovolj;
  • Da na spletni strani ni nobenih zastarelih informacij, ponudb ali česarkoli, kar bi obiskovalca lahko zavedlo v napačno dojemanje blagovne znamke, podjetja, tega kar delate in načina, kako to delate.

Vsebina se nanaša predvsem na vedno aktualno in natančno predstavitev vaših storitev in/ali izdelkov ter vaše ponudbe. Na drugi strani pa gre tukaj za izobraževalno vsebino, ki služi kot magnet za obisk spletne strani. Brez tega obiska spletne strani ne bo in vaše želje po uporabi spletne strani kot centralno mesto marketinga tudi ne boste mogli izpolniti.

No, mogoče na podlagi zelo visokega oglaševalskega budgeta na Googlu in v Meti. Pa še to ne bo zanesljivo, če konkurenca za obiskovalce ustvarja koristno vsebino, ki je pri vas ne bodo dobili. Oglasi namreč ljudi pripeljejo na spletno stran, vi pa ste tisti, ki morate poskrbeti, da na spletni strani ostanejo dovolj dolgo, da nekaj naredijo – vam pustijo e-poštni naslov, vas pokličejo, nekaj naročijo, …

Pomisleki glede uporabe spletne strani kot centralnega mesta marketinga

Vzpostaviti spletno stran kot centralno mesto vašega marketinga seveda ni enostavna in hitra naloga.

V moji video seriji si lahko ogledate epizodo, kjer podrobno spregovorim o tem, kaj vas čaka, če boste želeli vzpostaviti spletno stran kot centralno mesto svojega marketinga.

Prihodnji cilji

Če je vaš cilj ohraniti podjetje majhno, kot ste v tem trenutku mogoče dolgoročno ta strategija za vas ne bo primerna.

Če želite ustvariti pomembno blagovno znamko, razvijati podjetje in sčasoma začeti služiti veliko denarja in tudi zaposlovati, je to zagotovo prava smer.

Tako zastavljena spletna stran vas bo namreč podpirala pri vaši rasti, medtem, ko ostali kanali vas ne bodo zmogli, ko boste zelo zrasli.

Na drugi strani je za neko podjetje, ki nima namenov večje širitve taka investicija časa, energije in denarja mogoče pretirana.

Pripravljenost na trdo delo naslednje leto ali 2

Da bo vaša spletna stran res postala vaš najboljši prodajalec in celo vaš poslovni asistent, bo trajalo nekaj časa. Vse je seveda odvisno od obsega vseh del, ki bodo za to potrebna.

A v tem času vam bo spletna stran pobrala veliko časa in energije, saj je ravno na začetku potrebno pripravljati vso vsebino in jo objavljati.

Sčasoma ta pritisk seveda popusti in to je dejansko končni cilj, ki je tega dela vsekakor vreden.

Sklepne misli

Vsekakor je pot do spletne strani, ki služi kot centralno mesto vašega marketinga, dolga in na trenutke tudi mučna. A koristi so neprimerljive s kratkoročno vloženim delam. 

Jaz sem že na poti, da spletna stran postane moj najboljši prodajalec in poslovni asistent. 

Kaj pa vi? Pustite svoj komentar!

Želim takšno spletno stran
0 0 glasovi
Ocenite vsebino
0 Komentarji
Odzivi "v vrstici"
Oglej si vse komenarje
Prikaži vse zapise
O avtorici:
Pozdravljeni!
Sem Nataša Kukovič, kreatorka Intelectuma avtorica zapisov, ki jih pravkar prebirate. Upam, da vam s svojim znanjem pomagam pri krepitvi vaše spletne prisotnosti.
Več o meni
0
Would love your thoughts, please comment.x