Spletna trgovina s personalizacijo izdelkov

Spletna trgovina, pri kateri smo poudarili uporabniško izkušnjo in enostavno uporabo tako za uporabnike kot za naročnico. Kljub nekaterim naprednim funkcijam, kot so filtriranje izdelkov po meri, prikazovanje kataloga po željah stranke ipd., spletna trgovina ostaja pregledna in prijetna za uporabo, brez nepotrebnega balasta.

Leto izdelave: 2021

URL projekta: https://dotica.si

Delite na socialnih omrežjih
Dotica - Projekti Intelctum

Za naročnico smo izdelali spletno trgovino, pri izdelavi katere je bilo temeljno vodilo uporabniška izkušnja. Le-to smo skozi čas izboljševali (in še vedno jo). Dotica je popoln primer spletne trgovine, ki jo postavimo in šele po izdelavi prilagajamo določene funkcionalnosti v zasledovanju še višjih konverzij. Tako bi tudi vedno moralo biti, saj pred samo postavitvijo težko vemo, kaj naši kupci dejansko želijo in potrebujejo.

V spletno trgovino smo vključili tudi možnost personalizacije izdelka kot plačljivo storitev.

Stran z vsemi izdelki smo opremili še z instant filtrirnim sistemom, na podlagi katerega obiskovalci lahko gledajo le kategorije, ki jih zanimajo brez ponovnega nalaganja strani.

Dotica.si je vsebinsko, funkcionalno in oblikovno dodelana spletna trgovina, kjer dolgoročno zasledujemo tudi višje pozicije v Googlu, izvajajo pa se tudi kampanje s plačanimi oglasi preko socialnih omrežij in Googla. 

Računalniško verzijo spletne trgovine smo prilagodili za optimalno prikazovanje na vseh napravah in izvedli hitrostno optimizacijo za čim hitrejše nalaganje. 

Z naročnico smo sodelovali na številne načine:

  • Vsebinsko svetovanje (teksti, fotografije, ...)
  • Obdelava in optimizacija fotografij
  • Izdelava enostavnega Bloga
  • Oblikovanje spletne trgovine po meri
  • Usposabljanje za samostojno uporabo spletne trgovine.
  • Namestitev naprednih funkcionalnosti v zaledju spletne trgovine (analitika, beleženje prometa iz oglasov, avtomatsko kreiranje pdf računov, ...)
  • Strani trgovine po meri.

Dizajn je oblikovan po meri, brez predpripravljenih tem.

Oblikovali smo z vtičnikom Elementor, saj je naročnici pomembna enostavna samostojna uporaba spletne strani. 

Za spletno trgovino smo uporabili Woocommerce.

Celoten sistem je povezan tudi z Mailchimpom, v katerem se zbirajo vsi kontakti naročnice. 

Naročnik je o nas povedal:

“”

Trgovina Dotica

Vas je ta projekt prepričal?

Tudi za vas lahko ustvarimo nekaj tako ali pa še bolj posebnega in unikatnega.

Kliknite spodnji gumb za rezervacijo termina uvodnega posveta, kjer se pogovorimo o možnostih sodelovanja.
Rezervacija termina uvodnega posveta