Polno ime: Intelectum, spletne rešitve, Nataša Kukovič s.p.
Naslov: Meža 125, 2370 Dravograd
Transakcijski račun: SI56 0228 3154 0271 996
Matična številka: 9557440000
Davčna št.: 21965145
Zavezanec za DDV: NE
E-pošta: info@intelectum.si
Telefon: +386 70 417 798
Podjetje je ustanovljeno 2.1.2024.
Splošni pogoji Digitalne ustvarjalnice na spletni strani intelctum.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji virtualnih izdelkov drugim podjetjem in fizičnim osebam.
Kupca oz. uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.
Izdelava in prenova spletnih mest
Proces izvedbe projekta
Brezpapirno poslovanje
V Intelectumu delujemo v skladu z zavezo, da pri poslovanju ne uporabljamo papirja.
Podpisovanje kakršnihkoli dokumentov tako ni potrebno. Kot strinjanje s ponudbami, primopredajnimi zapisniki ipd. se šteje vsako pisno podano strinjanje (preko e-poštnih sporočil in pogovorov v Messengerju).
Vsaka navedba in izjava v kakršnikoli obliki pisne komunikacije je zavezujoča za vsako od strani.
Ustni dogovori niso veljavni ali obvezujoči za nobeno od strani.
Faze projekta
Proces izvedbe projekta je lahko razdeljen v 5 faz:
Načrtovanje
Načrtovanje je proces, v katerem naročnik pripravi vse potrebne materiale za izdelavo spletne strani. V to fazo je izvajalec lahko vključen ali ne, odvisno od dogovora med strankama.
Ta faza se ne všteva v rok izdelave, ki je naveden v ponudbi, razen, če je v načrtovanje vključen tudi Intelectum in je storitev ustrezno obračunana in podana v ponudbi.
Ko so vsi materiali pripravljeni naročnik to jasno pisno izrazi in Intelectum v roku 3 dni pregleda prejete materiale in oceni, ali so zadostni za začetek izvedbe projekta. Faza se ponavlja, dokler ni pripravljeno vse, kar je potrebno za izvedbo. V tem času je Intelectum naročniku na voljo za vsa vprašanja in osnovno podporo pri pripravi materialov. V primerih, ko je faza načrtovanja za naročnika prezahtevna ima naročnik možnost naknadnega zakupa individualnega svetovanja pri načrtovanju spletnega mesta po vsakokrat veljavnem ceniku.
Interni tehnični razvoj spletne strani
V tej fazi Intelectum tehnično pripravi infrastrukturo spletne strani in z uporabo vseh pridobljenih informacij in materialov izdela, kar je možno brez posredovanja naročnika.
Naročnik nima dostopa do spletne strani v času trajanja te faze.
Oblikovanje
V to fazo je naročnik aktivno vključen. Ta faza običajno traja cca. 50 % celotnega roka izdelave iz ponudbe. Naročnik se v tej fazi zavezuje biti Intelectumu na voljo za morebitne dodatne informacije in potrditve dizajna.
Za pregled dizajna in funkcionalnosti se vsaj 1x v tej fazi izvede osebni ali Zoom daljši sestanek, kjer se spletno mesto v celoti pregleda in se določijo popravki dizajna. Intelectum v razumnem času izvede popravke in o zaključku izvedbe popravkov naročnika pisno obvesti na kontaktni e-poštni naslov.
Testiranje
Ko je spletna stran z vsemi popravki v dizajnu izvedena, se naročniku preda v pregled. Naročnik ima največ 5 delovnih dni časa za podajo popravkov, ki jih izvajalec v razumnem roku izvede. Naročnik ima možnost 1 revizije brezplačno. Nadaljnje revizije so plačljive (gl. razdelek “Testiranje spletne strani”).
Primopredaja in objava
Ko naročnik po testiranju izrazi zadovoljstvo z izdelkom se izda primopredajni zapisnik, ki ga podpišeta odgovorna oseba pri naročniku in vodja projekta v Intelectumu. Obračunajo se tudi vsi morebitni dodatni stroški, ki jih naročnik poravna še pred lansiranjem spletnega mesta, razen v primeru dogovora o obročnem plačilu projekta.
Dejanske faze projekta so odvisne od dogovora med naročnikom in izvajalcem in se lahko razlikujejo.
Različne faze projekta se lahko tudi prekrivajo ali se obrne kakšen vrstni red, saj je pogosto potrebno usklajevanje naročnika in izvajalca za izvedbo določenih del.
Dogovori pred potrditvijo projekta
Celotna vsebina pisne, ustne ali kakršnekoli vrste komunikacije, ki poteka med naročnikom in izvajalcem pred potrditvijo Ponudbe za izvedbo projekta, ni zavezujoča za nobeno od strani.
Pravno zavezujoči so le pisno podani dokumenti in izjave, ki so izdani po potrditvi projekta. Prvi pravno zavezujoč dokument je torej potrjena Ponudba.
Veljavnost dokumentov ni definirana z lastnoročnim podpisom zaradi spletne in brez-papirne narave poslovanja podjetja.
Izdaja ponudbe in potrditev projekta
Na podlagi predhodno pridobljenih informacij od potencialnega naročnika Intelectum v roku 3 dni izdela ponudbo za izdelavo spletnega mesta, ki velja 14 dni. Po 14 dneh si Intelectum pridržuje pravico spremembe cene in roka izdelave.
Intelectum ponudbo posreduje na e-poštni naslov, posredovan s strani potencialnega naročnika v procesu pridobivanja predhodnih informacij.
Ponudba vsebuje naslednje informacije:
- Podatki izdajatelja ponudbe,
- Podatek o vodji projekta v Intelectumu,
- Podatki o naročniku,
- Podatki o odgovorni osebi projekta na strani naročnika,
- Datum izdaje ponudbe,
- Veljavnost ponudbe (30 dni)
- Predmet ponudbe,
- Vse, kar je vključeno v ceno izdelave spletnega mesta,
- Rok izdelave,
- Skrajno trajanje projekta,
- Predviden začetek izvedbe projekta,
- Plačilni pogoji,
- Navodila za potrditev ponudbe,
- Povezava do teh Splošnih pogojev
Ponudbe ni potrebno potrjevati z lastnoročnim podpisom.
Potrditev ponudbe je sestavljena iz 2 faz:
- Naročnik na e-poštno sporočilo s posredovano ponudbo ali na kakršenkoli drug pisni način (ločeno e-poštno sporočilo, sporočilo v Messengerju, SMS sporočilo, …) jasno izrazi strinjanje s ponudbo in potrditev naročila. S potrditvijo naročila na ta način se naročnika uvrsti na seznam aktivnih projektov. V kolikor naročnik izrazi željo po določenih spremembah ponudbe lahko to izrazi pisno ali preko telefonskega klica, Intelectum pa na tej podlagi izda Aneks k ponudbi in ga v roku 3 dni posreduje naročniku. Ko je naročnik s ponudbo zadovoljen, to jasno izrazi, kot je navedeno zgoraj.
- Naročnik poravna dogovorjen znesek akontacije na TRR račun SI56 0228 3154 0271 996, odprt pri NLB d.d. na podjetje Intelectum, Nataša Kukovič s.p., Spletne rešitve, Meža 125, 2370 Dravograd. Kot sklic naročnik uporabi Številko ponudbe v obliki SI00-št. ponudbe. Številka ponudbe je navedena na vrhu ponudbe. V kolikor akontacija ni poravnana do roka plačila predračuna se projekt odstrani iz seznama prihodnjih projektov. Ko naročnik poravna akontacijo se projekt zopet uvrsti na seznam prihodnjih projektov, a v takem primeru obstaja velika verjetnost, da se bo rok izdelave projekta zamaknil na račun projektov, ki so se v vmesnem času uvrstila na seznam prihodnjih projektov. Informacijo o morebitnem zamiku naročnik dobi tako, da na e-poštni naslov projekti@intelectum.si naslovi vprašanje o uvrstitvi na seznam. Zaradi varovanja osebnih podatkov in poslovne skrivnosti seznam ni javno dostopen.
Ko sta izvedeni obe fazi potrditve ponudbe, se ponudba avtomatsko pretvori v Pogodbo. Pravni posel je tako sklenjen in zavezujoč za obe strani.
S potrditvijo projekta naročnik izrazi, da je seznanjen in se strinja s temi Splošnimi pogoji v celoti.
Začetek izdelave projekta
Izdelava projekta se prične, ko je poravnana dogovorjena akontacija IN so posredovani vsi materiali, potrebni za izvedbo projekta.
Dokler niso na voljo materiali in informacije za izvedbo vsaj 30 % projekta, se projekt ne začne izvajati.
Pri začetku izdelave se upošteva tudi morebitna v ponudbi navedena navedba o najhitrejšem možnem začetku izvedbe.
Ne glede na to, kdaj je naveden najhitrejši možni čas izvedbe, je potrebno v roku plačila poravnati akontacijo za izdelavo spletnega mesta zaradi ohranjanja mesta v čakalni vrsti projektov.
Najhitrejši možni začetek izvajanja projekta je zagotovljen v celotnem času veljavnosti izdane ponudbe (običajno 14 dni). V kolikor v tem času ni poravnana akontacija mesta na čakalni vrsti projektov več ne zagotavljamo.
Prav tako je le v času veljavnosti ponudbe veljavna cena, ki izhaja iz ponudbe. Zato vselej pred plačilom, če se bo le-to izvajalo po izteku veljavnosti ponudbe, pri izvajalcu preverite, ali lahko ohranite rezervirano mesto na čakalni vrsti projektov ali ne.
Skupna Google Drive mapa
S potrditvijo ponudbe in plačilom akontacije naročnik v roku 5 delovnih dni prejme dostop do skupne Google Drive mape, kjer se vodi vse v povezavi s projektom:
- Vsi relevatni dostopi, licenčni ključi ipd., ki so potrebni za dostopanje do raznih uporabniških računov in spletne strani same.
- Zbirajo se vsi materiali (teksti, slike, videi, navodila, …)
- dokument, v katerem je naveden seznam dela za naročnika in izvajalca ter morebitne nepravilnosti, ki jih naročnik v procesu izdelave opazi.
Tudi, če se določena zadeva dogovori ustno jo je nujno dopisati v dogovorjeno mesto v Google Drivu, saj ne moremo zagotoviti, da bo delo, ki je dogovorjeno izključno ustno, dejansko tudi izvedeno.
V dokumentih se tekom projekta nič nikoli ne izbriše, ampak se status postavk označuje z dogovorjenimi barvami.
O pravilih uporabe Google Driva vse piše v prvem dokumentu, ki bo naložen v Google Drive.
Druge vrste komunikacije
Edina druga vrsta komunikacije glede izvedbe spletne strani, ki je še sprejemljiva je e-pošta, pod pogojem, da je posamezno sporočilo potrjeno z odgovorom naročnika. V kolikor na e-poštno sporočilo z zahtevo po dodatnem opravilu niste prejeli nobenega odgovora, to sporočilo najbrž ni bilo prebrano. Kadar se to zgodi prosim, da izvajalca opozorite ustno na obstoj sporočila ali pa zadevo vpišite v dogovorjeni dokument v Google Drivu, kjer izvajalec ves čas spremlja spremembe.
Načrtovanje
Pri načrtovanju spletne strani ima naročnik možnost vključitve Intelectuma ali ne.
V kolikor je Intelectum s svojo storitvijo vključen v pripravo materialov za spletno stran, se ta čas všteva v rok izdelave. V kolikor naročnik materiale v celoti pripravlja sam, začne rok izdelave teči šele po predaji vseh materialov.
Proces izvedbe
Izvedba spletne strani poteka v 2 delih, ki se lahko bolj ali manj prepletata:
- tehnični razvoj in
- oblikovanje.
Potrjevanje med izdelavo
Izvajalec vas bo pogosto med samo izdelavo spletne strani pozval k pregledu in potrditvi posameznih elementov spletne strani (funkcije, vsebina ali dizajn). Zavedajte se, da lahko le s skupnimi močmi ustvarjamo vrhunske spletne strani, zato prosim, da ste v izdelavo vedno aktivno vpeti.
Sprotna priprava materialov
Med izdelavo se bo pogosto zgodilo, da bo potrebno pripraviti kakšno dodatno vsebino, za kar je pomembno, da zagotovite dovolj svojega časa. Izvajalec vas bo še pred začetkom dela na projektu obvestil (in se po potrebi z vami uskladil) glede časa, ko se bo najverjetneje zgodilo, da vas bo potreboval.
Uporaba izvedenih materialov
V kolikor želite določeno vsebino ali dizajn prenesti v svoje druge poslovne aktivnosti, lahko to neomejeno storite z vsemi materiali, ki so nastali v procesu izdelave spletne strani.
Izvajalec se zavezuje, da materialov, ki so pripravljeni izključno za vas, ne bo uporabljal pri drugih projektih ali za lastne namene.
Testiranje in primopredaja
Testiranje
Ko je spletna stran z vsemi popravki v dizajnu izvedena, se naročniku preda v pregled. Naročnik ima največ 5 delovnih dni časa za podajo popravkov, ki jih izvajalec v razumnem roku izvede. Naročnik ima možnost 1 revizije brezplačno. Nadaljnje revizije so plačljive in se obračunajo po porabljenem času po vsakokrat veljavnem ceniku.
Primopredaja in objava
Ko naročnik po testiranju izrazi zadovoljstvo z izdelkom se izda primopredajni zapisnik, ki ga podpišeta odgovorna oseba pri naročniku in vodja projekta v Intelectumu. Obračunajo se tudi vsi morebitni dodatni stroški, ki jih naročnik poravna še pred lansiranjem spletnega mesta, razen v primeru dogovora o obročnem plačilu projekta.
Vsebine za urejanje spletne strani po izdelavi
Naročnik je upravičen do pridobitve materialov v video obliki, ki so namenjene osnovnemu samostojnemu urejanju spletne strani, trgovine ali spletne učilnice.
V kolikor želite pridobiti vsebine za urejanje zahtevnejših zadev na spletni strani ali, če želite individualno poučevanje, je to predmet dodatnega obračuna po dogovoru.
Hramba podatkov
Vsi formalno-pravni dokumenti v povezavi s projektom se hranijo 10 let.
Vaši osebni podatki se hranijo vse dokler ne podate pisne zahteve za njihov umik.
Vsi podatki v skupni Google Drive mapi se v celoti hranijo najmanj do preteka obdobja 1 meseca po primopredaji projekta. Kasneje se podatki hranijo le v primeru sklenitve vzdrževalne pogodbe z Intelectumom.
V kolikor ne sklenete vzdrževalne pogodbe takoj po preteku 1 meseca po primopredaji, se vsi podatki, vključno z dostopi do relevantnih uporabniških računov in spletne strani, trajno in nepovratno izbrišejo.
Pomembno je, da v času 1 meseca po primopredaji projekta iz skupne Google Drive mape prenesete vse podatke, ki jih potrebujete (predvsem datoteko “Dostopi” in morebitne materiale, ki jih nimate hranjenih nikjer drugje, kot v Google Drivu).
Vključitev spletne strani v Intelectum portfolio
Intelectum vsako spletno stran opremi s povezavo do spletne strani intelectum.si v spodnjem desnem kotu noge oz. na mestu, ki je za to najbolj primerno.
Oblika povezave: Tehnična izvedba in oblikovanje: Intelectum.
Povezava je diskretna. Odpre se v novem zavihku in je no-follow povezava, kar pomeni, da ne vpliva na vidnost vaše spletne strani v Googlu.
V kolikor vam vključitev ne ustreza, lahko svojo zahtevo naslovite na e-poštni naslov info@intelectum.si in povezavo bomo nemudoma odstranili.
Vaša spletna stran bo mogoče predstavljena tudi na podstrani https://intelectum.si/projekti/a. S samo izvedbo projekta si pridržujemo to pravico in je neodtujljiva.
Roki
Najhiterjši možen začetek izvedbe
Pri sodelovanju z Intelectumom se boste srečali s 3 roki:
Najhitrejši možen začetek izvedbe; To je najhitrejši datum, ko se lahko izdelava vaše spletne strani začne. Ta datum je odvisen od čakalne vrste projektov. Datum, ki je v ponudbi naveden velja do izteka veljavnosti ponudbe. Ta datum zagarantirate s potrditvijo ponudbe. Po tem datumu se lahko datum začetka zamakne, o čemer ste pravočasno obveščeni. V kolikor pride do spremembe v čakalni vrsti (npr. odpoved drugega projekta), vas bom o tem obvestila in, če boste želeli bomo lahko z izvedbo pričeli že prej.
Rok izdelave; Čas, v katerem predvidevamo izvedbo del, ki so opredeljena v ponudbi.
Dejanski začetek izvedbe: Datum, ko se izvedba projekta dejansko prične. Od tega datuma štejemo rok izdelave.
Rok izdelave
Rok izdelave je izražen v razponu in začne teči z dnem dejanskega začetka izvedbe projekta.
Iz določenih razlogov se lahko dejanski datum dokončanja projekta tudi zamakne.
Sprejemljivi razlogi na strani izvajalca:
- Višja sila (npr. naravne nesreče, ki bistveno vplivajo na poslovni proces podjetja);
- Daljša bolniška odsotnost (kar izvajalec izkaže z ustreznimi dokazili na poziv naročnika);
- Vmesne prekinitve projekta zaradi pomanjkljivih materialov, informacij in/ali pomanjkljive odzivnosti oz. sodelovanja naročnika pri izvedbi projekta.
Sprejemljivi razlogi na strani naročnika:
- Višja sila (npr. naravna nesreča), ki bistveno zmanjša razpoložljiv čas naročnika za pripravo materialov in sodcelovanje pri izvajanju projekta.
- Daljša bolniška odsotnost (največji dovoljen zamik projekta je 2 tedna);
Dejanski začetek izvedbe projekta
V ponudbi je naveden najhitrejši možen začetek izvedbe, ki ni nujno dejanski začetek izvedbe. S tem datumom se samo Intelectum zaveže, da bo najkasneje takrat začel z izdelavo vašega projekta, vendar le, če sta izpolnjena glavna pogoja za začetek izvedbe projekta, in sicer:
- Plačilo dogovorjene akontacije za projekt;
- Na voljo so vsi potrebni materiali za dokončanje vsaj 1 faze projekta.
Dopusten je zamik do 2 tedna, ne glede na razlog, ne glede na to, na čigavi strani je razlog, a običajno do zamikov ne bi smelo prihajati.
V kolikor se dejanski začetek izvedbe zamakne za več kot 2 tedna od ocenjenega najhitrejšega časa začetka izvedbe in je razlog na strani izvajalca, lahko naročnik zahteva prekinitev pogodbe in vračilo vplačane akontacije.
V kolikor se dejanski začetek izvedbe za več kot 2 tedna zamakne iz razlogov na strani naročnika, lahko izvajalec zahteva plačilo ležarine za projekt (gl. več v razdelku “Ležarina za projekt”) ali pa se projekt na čakalni vrsti projektov pomakne na dno, kar pomeni, da se lahko projekt dodatno zamakne za poljuben čas, o katerem boste ustrezno obveščeni. Končna odločitev je sicer stvar dogovora naročnika in izvajalca.
Izvajalec naročnika seznani s predvidenim novim najhitrejšim možnim začetkom in če le-ta naročniku ustreza, se lahko dogovorita o pomiku na dno in pričneta s projektom, ko je to mogoče. V kolikor termin ni sprejemljiv za naročnika, se lahko odloči o plačilu ležarine ali pa se ob strnjanju izvajalca projekt prekine in ustrezno obračuna.
Dolgo trajajoči projekti in ležarina
Dolgo trajajoči projekti
Določeni projekti lahko iz različnih razlogov trajajo bistveno dlje, kot je bilo predvideno, kar je do neke mere sicer pričakovano.
Pri delu z Intelectumom je 2 tedna še sprejemljiv čas za podaljšanje projekta iz nebistvenih in nenujnih razlogov. Do takega zamika lahko pride iz strani naročnika ali izvajalca brez posebne obrazložitve.
Za projekte, ki se zavlečejo za več kot 2 tedna pa je potrebna posebna obravnava.
Projekt dobi status dolgo trajajočega projekta, ko zamuda pri izdelavi preseže 2 tedna.
Čakalna vrsta projektov
Intelectum interno vodi seznam projektov, ki čakajo na začetek izvedbe. Od čakalne vrste projektov so odvisni najhitrejši možni začetki izvajanja projektov, ki so navedeni v izdanih ponudbah.
Čakalna vrsta ni javno dostopna, naročnik pa ima v vsakem trenutku pravico izvedeti, koliko projektov je pred njim in kakšni so okvirni obsegi teh projektov.
Intelectum hkrati izvaja največ do 3 enostavne projekte ali 2 zahtevnejša.
Zamik projekta že pred začetkom izdelave
V kolikor se dejanski čas začetka izvedbe projekta zamakne za več kot 2 tedna iz razlogov na strani naročnika, se njegov projekt premakne na dno čakalne vrste projektov.
Naročnik je o novem predvidenem datumu začetka izdelave pisno obveščen.
Zamik projekta po začetku izdelave
V kolikor se je projekt že začel izvajati in se iz razlogov na strani naročnika stoji več kot 2 tedna, se začne obračunavati ležarina projekta ALI pa se projekt pomakne na dno čakalne vrste projektov.
Premik na dno čakalne vrste projektov
V kolikor se projekt iz kakršnegakoli razloga pomakne na dno čakalne vrste projektov, mora biti o novem predvidenem datumu naročnik pisno obveščen.
Če je razlog za pomik na strani naročnika in je ta razlog neupravičen lahko le-ta namesto pomika izbere plačevanje ležarine za projekt. O tem izvajalca pisno obvesti v roku 3 dni po izjavi izvajalca, da se bo projekt pomaknil na dno čakalne vrste projektov pri izvajalcu.
Izvajalec nima pravice enostranskega pomika projekta na dno čakalne vrste projektov iz nobenega razloga.
Ležarina
Ležarina je nadomestilo za čas, ko posamezen projekt iz določenih razlogov na strani naročnika stoji dlje, kot 2 tedna.
Ležarina znaša 45 €/teden. Teči začne 3. teden, ko projekt že dejansko stoji.
Da projekt stoji se šteje, ko se na spletni strani v določenem dnevu ni uredilo nič bistvenega, kar bi pomenilo napredek pri izvedbi.
O začetku obračunavanja ležarine je naročnik pisno obveščen 1 dan pred začetkom obračunavanja. V kolikor do naslednjega dne naročnik že predloži materiale, ki so potrebni za nadaljevanje, se obračunavanje ležarine prekine.
Račun za ležarino se izda vsak ponedeljek za pretekli teden in ima rok plačila 3 dni.
V kolikor ležarina ni ustrezno poravnana, se projekt brez opozorila in predhodnega obvestila pomakne na dno čakalne vrste projektov. O pomiku na dno čakalne vrste projektov je naročnik obveščen dan po pomiku.
Cene, plačila in popusti
Izračun cene
Cena projektov izdelave spletnih strani je odvisna od številnih faktorjev in ne more biti predstavljena v fiksnem ceniku zaradi individualne narave vsakega projekta.
Izvajalec pri izračunu cene upošteva najmanj naslednje faktorje:
- Predvideno število programerskih in neprogramerskih ur;
- Ocenjena dodana vrednost posameznih funkcionalnosti spletne strani;
- Število in zahtevnost vključenih funkcionalnosti;
- Zahtevnost oblikovalskega dela;
- Obseg izvedenih del;
- Morebitne dodatne storitve izven sfere same spletne strani;
- Težavnost dela na projektu na splošno;
- Neposredni stroški, ki izvajalcu nastanejo s projektom v obliki potnih stroškov, licenc in naročnin za uporabljena orodja.
- Izbran način plačila;
Cena, navedena na ponudbi velja izključno za postavke, ki so v ponudbi navedene. Naročnik naknadno ne more zahtevati ničesar, kar ni izrecno zapisano na ponudbi. Zato so Intelectum ponudbe praviloma obsežnejše in bolj podrobno napisane.
Obračun plačljivih orodij, uporabljenih za izvedbo projekta
Vsa morebitna plačljiva orodja, ki jih izvajalec ne zagotavlja brezplačno vsem naročnikom, niso zajeta v ceni, ki je podana v izdani ponudbi.
So pa v ponudbi navedeni vsaj okvirni predvideni periodični stroški, v kolikor so le-ti pričakovani.
V kolikor se tekom projekta pokaže karkoli, kar bi lahko za naročnika pomenilo dodaten enkraten ali periodični strošek, je naročnik o tem vselej pisno obveščen z informacijo o višini in periodiki specifičnega stroška. Naročnik mora uporabo plačljivih orodij vedno pisno potrditi.
Nekatera plačljiva orodja so tudi ponavljajoče narave. O takšnih orodjih je naročnik vselej predhodno obveščen in se vključujejo le po izrecni odobritvi naročnika.
Izvajalec ne garantira cene plačljivih orodij dlje kot do dneva izdaje ponudbe, saj gre za zelo nestabilen in nepredvidljiv trg, kjer se cene pogosto in znatno spreminjajo.
Česa cena NE vključuje
Cena, izražena na ponudbi ne vključuje:
- Gostovanja in domene;
- Vzdrževanja spletne strani;
- Morebitnih plačljivih orodij, ki se bodo uporabila na spletni strani (so pa ta v ponudbi navedena vsaj v približnem znesku, če točen znesek ni znan v trenutku izdelave ponudbe).
Dodatni stroški projekta
Pogosto se zgodi, da se tekom izvajanja projekta ugotovijo dodatne potrebe naročnika, ki niso bile zajete v ponudbi.
V kolikor pride do tovrstnih potreb, je naročnik vselej pisno obveščen o tem, da dotična zadeva ni bila všteta v ponudbo in je predmet dodatnega obračuna.
Ko naročnik pisno izrazi strinjanje z dodatnim stroškom, se le-ta vpiše v dokument “Dodatni obračun” v skupni Google Drive mapi.
Postavke dodatnega obračuna so podvržene plačilnim pogojem izvorne ponudbe. Natančneje:
- Če je naročnik na račun zneska naročila predhodno bil upravičen do popusta za velika naročila, se k vrednosti projekta prišteje vrednost dodatnega obračuna in se v primeru povečanja vrednosti projekta v zadostni višini tudi poveča pridobljen popust, ki se na koncu projekta tudi ustrezno poračuna/upošteva tako, da je z novim popustom obračunan celoten projekt.
- Če je naročnik na račun vnaprejšnjega plačila projekta prejel popust za vnaprejšnje plačilo, se le-ta dodeli tudi za dodatni obračun, čeprav se poravna na koncu izvajanja projekta.
- Če je naročnik izbral obročni način plačila, se dodatni obračun enakomerno razdeli na preostale obroke, kar pomeni, da se preostali obroki po primopredaji projekta ustrezno povečajo. V kolikor naročnik želi lahko dodatni obračun poravna tudi v 1-kratnem znesku.
Obračun dodatnih postavk se izvaja v 1 kosu pri končnem obračunu projekta.
Plačilni pogoji
Content goes here ..
Garancija in politika vračil
Garancija na izdelavo
V času 1 meseca od primopredaje projekta ima naročnik možnost podati dodatne popravke v dizajnu, vsebini in funkcionalnostih, v kolikor spadajo v okvir, zastavljen v izvorni ponudbi in ne gre za bistvene spremembe (npr. v okviru 1 meseca garancije vam ne bomo spremenili celotne domače strani zato, ker vam po 1 tednu ni več všeč).
V kolikor gre za nedogovorjene nadgradnje, se izdela nova ponudba in se izvede po ustaljenem postopku (uvrstitev na čakalno vrsto projektov).
Brezplačno vzdrževanje
V času 1 meseca od primopredaje projekta vam pripada tudi 1 mesec brezplačnega osnovnega tehničnega vzdrževanja spletne strani.
V tem mesecu se odločite, ali želite tudi kasneje tehnično vzdrževanje prepustiti Intelectumu. Med paketi vzdrževanja lahko izberete tukaj.
Predčasna prekinitev projekta
Prekinitev s strani naročnikaV kolikor želi naročnik prekiniti projekt, je potrebno lastnoročno podpisano zahtevo poslati preko e-pošte na info@intelectum.si.
Zahteva mora nujno vsebovati:
- Naziv in naslov naročnika;
- Razlog za zahtevo;
- Popis že izvedenih plačil z datumi in višinami plačil;
- Datum zahteve;
- Lastnoročni podpis.
V kolikor zahteva ni popolna se zahteva ponovna izdaja. Kot datum oddaje zahteve se šteje datum, ko je le-ta popolna, ne glede na datum, ki je na zahtevi zapisan.
Po Prejemu zahteve ima Intelectum 5 delovnih dni časa, da odloči o ustreznosti zahteve. Le-to ima pravico tudi zavrniti.
V primeru odobritve zahteve se postopek nadaljuje, kot je navedeno v spodnjih poglavjih “še ne-začeti projekti” in “že začeti projekti”.
V primeru zavrnitve zahteve Intelectum vračil že vplačanega denarja ne izvaja, je pa možna menjava vrste storitev v primerljivi višini (poljubno, po potrebah naročnika).
Razlog za odpoved pogodbe mora biti tehten, in sicer eden izmed naslednjih:
- Podjetje je prenehalo poslovati in naročnik nima nobenega posla ali podjetja, za katerega spletna stran še ne obstaja.
- Odgovorna oseba za projekt je resneje zbolela, podjetje pa nima druge osebe, ki bi lahko prevzela izvajanje projekta. V tem primeru je potrebno predložiti dokazila o bolezni in Intelectum presoja, ali se projekt lahko odloži ali se dejansko odpove pogodba.
- Višja sila (npr. naravna nesreča, požar poslovnih prostorov), pri čemer Intelectum presoja, ali je potrebna dejanska odpoved pogodbe ali zadostuje le njegov zamik.
V kolikor je odpoved podana iz zgoraj navedenih razlogov in se naročnik in izvajalec dogovorita le o zamiku izdelave, se ležarina ne obračunava, projekt pa se sprejme v izdelavo v roku 14 delovnih dni od ponovnega poziva naročnika.
Še ne-začeti projekti
V kolikor naročnik ne želi začeti projekta, za katerega je že bila potrjena ponudba oz. vplačana akontacija, ni pa se na projektu nič še začelo delati, si Intelectum zadrži 10 % celotne vrednosti projekta zaradi zasedanja prostora na čakalni vrsti, kar lahko za Intelectum pomeni izgubo dohodka.
Intelectum vplačano akontacijo, zmanjšano za omenjeno nadomestilo v višini 10 % in morebitne plačane plačljive vtičnike in orodja, povrne v roku 90 dni od dogovora o prekinitvi projekta.
V kolikor naročnik samostojno zagotovi nov projekt v vrednosti, ki znaša vsaj 90 % vrednosti prekinjenega projekta, ki se lahko prične, ko je bil načrtovan začetek izvedbe, si Intelectum ne zadrži ničesar in le prenese lastništvo projekta. Po dogovoru se le prejšnjemu ali novemu naročniku obračuna nadomestilo za administrativni postopek menjave naročnika obračuna nadomestilo v višini 75 €. O tem, kdo bo ta strošek poravnal se stari in novi naročnik dogovorita sama in pisno sporočita svojo odločitev Intelectumu.
V kolikor je vrednost novega projekta nižja od 90 % vrednosti starega projekta, si Intelectum zadrži 10 % razlike med vrednostjo starega in novega projekta.
Že začeti projekti
V kolikor se projekt prekine, ko se je že začelo izvajati delo na njem, se obračuna dejansko opravljeno delo na projektu, prav tako pa se obračuna nadomestilo v višini 10 % vrednosti celotnega projekta za čas, ko Intelectum nima v izdelavi drugega projekta v času, ki je bil planiran za dotični projekt, razen v primeru, da naročnik samostojno zagotovi nov projekt pod pogojih, ki veljajo tudi v primerih še ne-začetih projektov (gl. prejšnji odstavek).
Delo se obračuna tako, da se število vloženih ur pomnoži s ceno ure. Vložene ure se razdelijo na programersko in neprogramersko delo.
V ure se ob prekinitvi všteva celoten vložen čas, in sicer:
- Čas za komunikacijo pred samo izdelavo in pripravo ponudbe;
- Čas vložen v svetovanje glede priprave materialov, ne glede na obliko (čas na telefonu, na messengerju, za pisanje mailov, ipd.),
- Čas, vložen v raziskovanje za namene projekta;
- Čas, vložen v dejansko delo na projektu;
V primeru predčasne prekinitve se cena vloženega dela obračuna brez morebitno prej odobrenih popustov, ne glede na vrsto in vzrok popusta. Cene se obračunavajo po postavkah, ki veljajo v času izračuna vloženih ur.
V kolikor izračunana vrednost vloženih ur preseže vsoto že izvedenih plačil za projekt, se izda nov račun za plačilo preostale obveznosti, z rokom plačila 8 dni od izdaje. V kolikor je izračunana vrednost vloženih ur nižja od že izvedenih plačil za projekt, Intelectum razliko povrne v roku 8 dni od potrditve obračuna s strani naročnika.
Naročnik obračun ur potrdi s pisno odobritvijo preko e-pošte, messengerja ali sms-a. Ustna potrditev ni veljavna.
V kolikor naročnik ne želi potrditi presežek vloženih ur z dodatnim obračunom, se račun kljub temu izda in je veljaven na podlagi tabele vloženega dela.
Za namene tovrstnih izračunov Intelectum skrbno vodi evidenco vloženih ur v obliki tabele, ki jo naročnik prejme v primeru zahteve za prekinitev pogodbe. V tabeli je vloženo delo predstavljeno v skupinah.
Predčasna prekinitev projekta
Prekinitev s strani IntelectumaV kolikor Intelectum odpove projekt iz kakršnegakoli razloga le-ta povrne celoto vplačanih zneskov, razen za vplačila za:
- nakup plačljivih vtičnikov, tem in urejevalnikov;
- gostovanje in domeno ter
- tisti del izvedenih del, ki jih naročnik uporablja tudi po prekinitvi sodelovanja z Intelectumom.
Obračun morebitnih izvedenih del se opravi v celoti s plačilnimi pogoji, ki so veljali v času potrditve ponudbe. Upoštevajo se vsi odobreni popusti, ne glede na razlog.
V kolikor je projekt prekinjen še pred začetkom dejanskega izvajanja se povrnejo vsa do tedaj izvedena plačila.
Intelectum v zgoraj navedenih primerih ustrezne zneske povrne najkasneje v 30 dneh od prekinitve projekta.
Vzdrževanje spletnih mest
Kaj vključuje vzdrževanje spletne strani?
Vzdrževanje, ki ga urejajo ti Splošni pogoji je tehnično vzdrževanje vaše spletne strani, kar v osnovi pomeni skrb, da spletna stran ves čas brezhibno deluje in omogoča izpolnjevanje namena, za katerega je bila izdelana.
V tehnično vzdrževanje štejemo:
- Posodabljanje sistema in vtičnikov;
- Odprava nepravilnosti na poziv naročnika;
- Samoiniciativna odprava nepravilnosti;
- Periodično testiranje spletne strani;
Pogostost in obseg posameznih opravil je odvisen od paketa, ki ga izberete (gl. razdelek “Paketi, cene in popusti”).
Ob naročilu storitev, ki jih paket vzdrževanja ne pokriva boste vedno predhodno obveščeni in pozvani k potrditvi del v okviru dodatnega obračuna.
Intelectum vam v okviru vzdrževalnih paketov zagotavlja tudi dodatne ugodnosti, ki so objavljene v ceniku paketov vzdrževanja.
Česa vzdrževanje spletne strani NE vključuje?
Podjetniki in podjetnice pogosto zmotno mislijo, da je vzdrževanje kompletno upravljanje s spletno stranjo, kar ne drži. Vzdrževanje je namenjeno le zagotavljanju tehnične ustreznosti spletnih strani, upravljanje pa je stvar storitev urejanja spletnih strani.
Vzdrževanje tako ne vključuje:
- Sprememb tekstov in grafičnega materiala, ki ga prikazuje spletna stran;
- Podporo in izobraževanje za samostojno urejanje spletne strani (razen materialov, ki jih prejmete kot naročnik izdelave spletne strani);
- Sprememb nastavitev vtičnikov in sistema;
- Dodajanja in odstranjevanja novih funkcionalnosti;
- Sprememb v dizajnu in postavitvah.
Paketi, cene in popusti
Cenik s cenami in vsebino paketov je dostopen na tej strani in je sestavni del teh Splošnih pogojev.
Letno plačilo paketa
Plačilo paketa vzdrževanja se izvaja za 1 leto vnaprej. S celoletnim plačilom prihranite, kot izhaja iz cenika.
Mesečno plačevanje paketa
Intelectum naročnikom paketov vzdrževanja zagotavlja tudi možnost mesečnega plačevanja steoritev.
Kljub mesečnemu plačilu se s sklenitvijo paketa zavežete, da boste vzdrževanje plačevali vsaj 12 mesecev, zaradi narave storitev, ki jih ne moremo razločiti na posamezen mesec.
V kolikor pride do zamude s plačilom mesečnega obroka po se po 3 dneh preneha izvajanje storitev vzdrževanja.
Zaradi zamude s plačilom se vaša doba plačevanja ne podaljša. Čas, ko obveznosti niso poravnane je čas, ko se storitve ne bodo izvajale, vseeno pa jih boste morali poravnati.
Račun za mesečni obrok vzdrževanja je izvršilni naslov. V kolikor so ob koncu izteka 12 mesecev neporavnane obveznosti vas bomo z rednim sistemom opominjanja najprej poskusili pozvati k plačilu zapadlih obveznosti. V kolikor plačilo ne bo pravočasno izvedeno bomo vložili zahtevek za izvršbo na vaš TRR račun pri pristojnem sodišču.
V primeru neporavnanih obveznosti po izteku 12 mesecev vzdrževanja Intelectum za vas več ne bo izvajal storitev vzdrževanja, prav tako pa izgubite pravico do storitev urejanja in gostovanja spletne strani.
Popusti
Z izbranim paketom vzdrževanja je povezan popust na nekatere druge storitve, ki jih izvajam za vas, kot izhaja iz cenika.
Popust velja na:
- Prilagoditve spletne strani, ki je predmet vzdrževanja;
- Izobraževanje za uporabo spletne strani, ki je predmet vzdrževanja;
- Ostale storitve, ki so povezane s spletno stranjo, ki je predmet vzdrževanja.
Za storitve, ki niso s spletno stranjo, ki je predmet vzdrževanja, neposredno povezane, popust ni veljave.
Popusta tako ne morete uveljaviti za:
- Izdelavo nove spletne strani (npr. za povezano podjetje);
- Svetovanje na področju digitalnega marketinga;
- druge storitve, ki se ne izvajajo na spletni strani, ki je predmet vzdrževanja.
Predčasna prekinitev paketa vzdrževanja
Paketov vzdrževanja predčasno iz nobenega razloga ne morete prekiniti.
Vračil denarja za vzdrževanje ni.
V kolikor ste izbrali mesečni način plačevanja vzdrževanja bo vaš paket aktiven do poteka 12 mesecev od začetka vzdrževanja, potem pa sporočite odločitev, da paketa ne boste podaljšali in zaračunavanje takrat preneha.
Obračun del, ki ne spadajo v paket vzdrževanja
Vsa dela, ki jih Intelectum izvede na vaši spletni strani in niso zajeta v izbrani paket vzdrževanja se obračunajo normalno, kot ostale storitve oz. po vsakokratnem medsebojnem dogovoru.
Prevzem spletne strani v vzdrževanje
V kolikor je spletno stran, ki je predmet vzdrževanja, izdelal Intelectum, se vzdrževanje vedno izvede.
V kolikor je spletno stran, ki jo želite prenesti v vzdrževanje k Intelectumu, izdelal nekdo drug, se vedno opravi predhodna analiza spletne strani, na podlagi katere sprejmemo odločitev o prevzemu spletne strani v vzdrževanje, pogojnem prevzemu ali neprevzemu.
Analiza spletne strani je plačljiva storitev, v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom storitev, dostopnim tukaj.
Znesek je potrebno poravnati pred začetkom izvedbe analize, za kar vam izdamo ustrezen račun.
V kolikor pride do sklenitve vzdrževalne pogodbe, se znesek, zaračunan za analizo upošteva pri obračunu vzdrževanja.
Pogojni prevzem spletne strani v vzdrževanje
V kolikor pri analizi spletne strani ugotovimo odstopanja od minimalnih standardov delovanja spletnih strani si pridržujemo pravico, da pred prevzemom spletne strani v vzdrževanje zahtevamo odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti.
V vzdrževanje namreč prevzemamo le tehnično ustrezno izdelane spletne strani, pri katerih ne pričakujemo večjih tehničnih težav pri rednem vzdrževanju.
Popravke lahko izvede Intelectum v skladu z izdelavo ponudbe, lahko pa popravke izvede kdo drug. V kolikor popravke izvede drugi izvajalec, se pregled kritičnih postavk ponovi brez dodatnega stroška za potencialnega naročnika, v kolikor se ponovni pregled izvaja v roku 30 dni od zadnjega pregleda, ko so bila ugotovljena odstopanja.
V kolikor se ponovni pregled opravi po preteku 30 dni od zadnjega pregleda, se vsak ponovni pregled obračuna v znesku, ki izhaja iz cenika za postavko “ponovni pregled spletne strani”.
Po ponovnem pregledu se ponovno izda odločitev o prevzemu ali neprevzemu spletne strani v vzdrževanje.
Neprevzem spletne strani v vzdrževanje
V kolikor ob analizi ocenimo, da spletne strani zaradi večje tehnične neustreznosti ne moremo prevzeti v vzdrževanje, zavrnemo vzdrževanje spletne strani. V tem primeru se naročniku povrne 50 % vplačanega zneska za analizo.
V kolikor se za neprevzem odločimo, ker na spletni strani obstajajo orodja, s katerimi Intelectum ne zna ali ne želi delati, povrnemo 75 % vplačanega zneska za analizo.
Vračilo se izvede v 14 dneh od izdaje odločitve o neprevzemu spletne strani v vzdrževanje.
Digitalna ustvarjalnica
Digitalna ustvarjalnica je skupno ime za vse tečaje, ki jih izvajamo preko spleta.
Le-ta ima tipične lastnosti spletne trgovine.
Pogoji
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna števila, podatek o tem ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun).
- Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
- Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
- Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku).
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
- Končno ceno blaga, ki mora biti jasno in nedvoumno določena in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške prevoza/dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
- Način plačila ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
- Časovno veljavnost ponudbe.
- Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
- Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake.
- Podatki o morebitni obvezni ali prostovoljni garanciji in poprodajnih storitvah.
- Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Postopek registracije
Uporabnik lahko v Digitalni ustvarjalnici opravi naročilo le kot prijavljen uporabnik oz. uporabniški račun ustvari ob prvem nakupu. Narava izdelkov je namreč neposredno vezana z dostopom v uporabniški račun za dostop do vsebin, ki drugje niso dostopne. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate. Prav tako je znotraj vašega računa tudi dostop do zakupljenih spletnih tečajev.
Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato potrditveni e-mail za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled nad nakupom.
Izdaja računa
Nataša Kukovič s.p. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju Intelectum, Spletne rešitve, Nataša Kukovič s.p. Kupec takoj po izvedbi naročila prejme potrdilo o naročilu na svoj e-poštni naslov, ob prejemu plačila pa tudi račun. Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, spletni tečaji pa so dostopni celotnemu svetu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) ter obvestilo kupcu o pravici do odstopa od pogodbe.
Dostopnost vsebin
V Digitalni ustvarjalnici se prodajajo izključno virtualni izdelki, zato le-ti niso predmet zalog in dostave.
Drugače pa je z dostopnostjo vsebin.
Nekateri spletni tečaji so najprej na voljo v predprodaji, ko vsebine še niso na voljo. V tem primeru je informacija o točnem datumu dostopnosti vsebin jasno podana v procesu nakupa.
Če ni drugače navedeno, so vsebine dostopne takoj po plačilu preko vašega uporabniškega računa.
Vračila in reklamacije
Pravica kupca do odstopa od pogodbe
Za virtualne izdelke odstop od pogodbe ni možen, razen, če kupec izkaže, da do spletnega tečaja od nakupa sploh ni dostopal.
Podatki o vstopih v spletno učilnico (t.i. seje uporabnika) so razvidni v administrativnem sistemu spletne učilnice in se hranijo 1 mesec.
Vračilo kupnine
Vračilo kupnine za spletni tečaj v nobenem primeru ni možna.
Garancija
Tečaji v Digitalni ustvarjalnici nimajo garancije, razen, če je na strani predstavitve posameznega tečaja navedeno drugače.
Uporaba spletne učilnice
Natančna navodila za uporabo spletne učilnice so na voljo tukaj.
Navodila se ob večjih spremembah ažurirajo, a lahko zaradi narave posla pride do manjših razhajan zaradi konstantnega spreminjanja vmesnika.
Postopek nakupa
Postopek oddaje naročila
Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Naročanje v spletni trgovini je varno in enostavno. Naročanje poteka v slovenskem jeziku.
Do nakupa v spletni trgovini stelialux.com kupec pride v nekaj enostavnih korakih: izbere izdelek oz. izdelke in jih doda v košarico, pregleda nakupovalno košarico, vpiše svoje podatke za račun in dostavo, izbere način dostave in plačila ter potrdi naročilo. Izbrano blago nato v najkrajšem možnem času ponudnik dostavi na izbrani naslov.
Kupec v spletni trgovini kupuje na način, da po želji izdelke dodaja (ali odvzema) v svojo »košarico«. S pomikom miške na »Košarica« se kupcu prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb Košarica si kupec lahko ogleda izdelke v košarici in skupni znesek naročila (brez cene dostave in morebitnih drugih stroškov, povezanih z načinom plačila).
Pri rubriki »Koda kupona« kupec lahko v polje »Vnesite kodo kupona« vnese kodo za popust in klikne UVELJAVI.
Pred zaključkom naročila s klikom na gumb »Zaključek nakupa« in prehodom na naslednji korak, lahko kupec naredi še končni pregled in po potrebi vnese morebitne spremembe naročila ali popravi napake pri vnosu, in sicer na način, da se vrne na podrobnosti oz. vsebino svoje košarice.
S klikom na »Zaključek nakupa«, se kupec pomakne na naslednji korak naročila. Najprej vpiše podatke plačnika (ime, priimek, naziv podjetja, če želi račun na podjetje, izbere državo, vpiše ulico, poštno številko, mesto, telefon in e-poštni naslov). Nato izbere ali želi dostavo na drugi naslov. Če tega ne želi, bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. V polje Opombe naročila lahko kupec vpiše svoje opombe. Nato kupec izberete še način dostave in način plačila.
Še preden kupec lahko odda naročilo, je izrecno opozorjen, da je naročilo povezano z obveznostjo plačila in mora potrditi, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja ter da se strinja z njimi.
Nato kupec zaključi nakup s klikom na gumb »ZAKLJUČI NAKUP«.
Kupcu je skozi celoten proces oddaje naročila, vse do koraka »ZAKLJUČI NAKUP« omogočen pregled nad naročilom, prepoznavanje in poprava morebitnih napak.
Statusi naročila
Potrditev prejema naročila in sklenitev kupoprodajne pogodbe – »Potrditev naročila«
Po oddaji naročila kupec prejme potrditev po elektronski pošti, da je ponudnik prejel njegovo naročilo. V istem obvestilu se nahaja tudi povzetek kupčevega naročila na trajnem nosilcu podatkov, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. S tem se kupoprodajna pogodba šteje za sklenjeno.
Prijavljenemu oz. registriranemu uporabniku so na spletni strani unicum-art.com v t.i. »uporabniškem profilu« kupca, tudi sicer ves čas dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
O morebitni spremembi naročila oz. o morebitnem preklicu naročila, mora kupec najkasneje do trenutka, ko ponudnik kupca obvesti, da je »Naročilo oddano v dostavo« ali da je »Naročilo pripravljeno za prevzem« ponudnika obvestiti o spremembi/preklicu. Obvestilo iz prejšnjega stavka kupec ponudniku pošlje na e-mail naslov shop@stelialux.com, kjer mora navesti tudi številko nakupa/naročila, ki je navedena v elektronskem sporočilu “Potrditev naročila …”, ponudnika pa lahko pokliče tudi na telefonsko številko splošne pomoči 051 646 159.
Ponudnik lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu napiše sporočilo na kontaktni e-naslov z namenom zagotavljanja točnosti dobave oz. z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu. V primerih naročil, ki odstopajo od povprečnih naročil ali trgovsko običajnih količin pri ponudniku, si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca in zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati ustrezno zavarovanje plačila (npr. s plačilom po predračunu).
Zavrnitev naročila
Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do ponudnika iz preteklih naročil, če je kupec v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne prodajalne, če kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe ali če je kupec ob odstopu od pogodbe vrnil poškodovano oz. uničeno blago ter ponudniku ni povrnil povzročene škode. Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru da avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena in zato plačilo ni možno ali pa v primeru da ponudnik s strani banke ali državnega organa prejme obvestilo o zlorabi bančne kartice, ki je bila uporabljena, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje preklic naročila.
V primeru zavrnitve naročila kupec prejeme obvestilo »Naročilo zavrnjeno«.
Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena vsakokrat v trenutku, ko ponudnik prejme naročilo in kupcu potrdi prejem naročila z elektronskim sporočilom: »Potrditev naročila«.
Vsi kupci prejmejo v elektronskem sporočilu »Potrditev naročila« tudi povzetek konkretnega naročila na trajnem nosilcu podatkov, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov, pri čemer navedeni dokument dejansko predstavlja potrdilo o sklenjeni kupoprodajni pogodbi in se lahko shrani ali pa natisne.
Kupoprodajna pogodba o nakupu izdelkov oz. oddano naročilo s potrditvijo naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (prijavljen uporabnik).
Kupec (neprijavljen ali prijavljen uporabnik) lahko kopijo naročila pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi z opravljenim naročilom in katero pošlje na elektronski naslov shop@unicum-art.com; ponudnik pošlje kopijo pogodbe na elektronski naslov, ki je bil veljaven v času nakupa oz. po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa. Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oz. računovodskimi standardi. Pogodbe se na strani unicum-art.com sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
Naročilo oddano v dostavo
Po potrditvi naročila in ko je naročeno blago izročeno v dostavo/pripravljeno za izročitev oz. osebni prevzem, kupec po elektronski pošti prejme obvestilo “Vaš paket je na poti”.
Varnost nakupa
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Cene in popusti
Vse cene na spletni strani so v EUR in ne vsebujejo DDV, razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače, ker nismo zavezani za DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno.
O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so prikazani tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila.
Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.
Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in v primeru ter pod pogojem plačila na enega od načinov, ki so navedeni v teh Splošnih pogojih.
V spletni trgovini so navedene cene kot redne cene in akcijske cene.
- Redne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila.
- Akcijske cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani in imajo vnaprej določeno veljavnost. Akcijske cene so lahko določene za konkretne artikle, konkretno vrsto artikla ali blagovno znamko. Akcijske cene veljajo za količine običajne za gospodinjstva. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini.
Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je izrecno navedeno drugače.
Poputi in kode
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine. Aktivno kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine stelialux.com ali v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc, do popustov. Koda za popust je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali pa naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače.
Uporaba kode za popust:
- Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. Vrednost naročila mora biti vsaj 1 EUR višja od vrednosti kode za popust. Ko kupec konča z dodajanjem artiklov v košarico, v rubriki »Koda kupona« kupec v polje »Vnesite kodo kupona« vpiše kodo za popust in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«.
- Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.
- Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.
- S klikom na »Zaključek nakupa«, kupec vnese osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter izbere način plačila.
Načini plačil
Plačilo po predračunu
Znesek naročila kupec nakaže na poslovni račun ponudnika Intelectum, Spletne rešitve, Nataša Kukovič s.p., Meža 125, 2370 Dravograd.
Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) delovne dni od prejema predračuna. Po tem roku predračun poteče in naročilo se razveljavi.
Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene storitve ali odobrenih popustov ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.
Dostop do zakupljenih tečajev bo v primeru plačila preko predračuna omogočen v roku 1 delovnega dne od prejema plačila na naš TRR, saj je potrebno plačilo v tem primeru ročno potrditi, s tem pa se odpre dostop do tečajev.
Plačilo s kreditno kartico
V primeru plačila s kreditno kartico bo dostop do spletnih vsebin kupcu omogočen takoj preko avtomatiziranega sistema.
Intelectum sprejema plačila preko kreditnih kartic s posrednikom Stripe, ki za opravljene transakcije zaračunava provizijo.
Le-ta je strošek Intelectuma in ne vpliva na končno ceno kupca.
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
- V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
- Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
Končne določbe
Vse spremembe Splošnih pogojev bodo po vrstnem redu od najnovejše do najstarejše spremembe navedene tukaj.
Veljavnost od: 2.11.2024