Tehnično vzdrževanje spletnih strani
Prihranek pri celoletnem plačilu
Popusti na dodatne storitve
Visoka stopnja odzivnosti
Cenik vzdrževalnih paketov
Posebno opozorilo: Tehnično vzdrževanje ne vključuje storitev, kot so vnos vsebin na spletno stran, vizualne prilagoditve in nadgradnje spletne strani. Gre za skrb za tehnično ustreznost spletne strani 24/7. Za ogled cenika dodatnih storitev si oglejte Urejanje spletnih strani.
V kolikor izberete mesečno plačevanje, se vzdrževalna pogodba kljub temu sklepa za celo leto, razdeli se le plačilo.
Cena vzdrževanja je odvisna od tega, kakšno je vaše spletno mesto in tega, kaj vam je pomembno pri vzdrževanju spletne strani.
Ob naročilu bom ustreznost izbranega paketa za vašo spletno stran najprej preverila, potem pa boste prejeli navodila za plačilo.
Basic
Safe
enostavno spletno stran
Ultimate
spletno trgovino
Winner
Pogosta vprašanja
Česa vzdrževanje NE vključuje?
Vzdrževanje spletne strani je namenjeno temu, da je vaša spletna stran vedno dostopna obiskovalcem in da vse brezskrbno deluje. Ne vključuje pa vzdrževanje:
vsebinskih in oblikovnih prilagoditev spletne strani,
nadgradenj oz. razširitev funkcionalnosti,
izdelave pristajalnih strani ali vnosa vsebin (izdelkov, blog prispevkov, …),
odprave težave zaradi neustrezne uporabe spletne strani,
SEO optimizacije (vidnost v Googlu),
1 na 1 usposabljanje za uporabo spletne strani (na uporabniški platformi pa so vam ves čas na voljo video vsebine, ki vam pomagajo pri osnovnih opravilih, kot so sprememba slik, tekstov, vnos izdelkov v spletno trgovino in upravljanje osnovnih nastavitev),
morebitnih plačljivih orodij, ki se uporabijo za izdelavo spletne strani, razen izbranega urejevalnika vsebine.
Ali lahko storitev vzdrževanja kadarkoli prekinem?
Paketi vzdrževanja so ne glede na vrsto plačila vezani na celo leto, saj so to storitve, ki ne morejo biti vezane na posamezen mesec.
Paket vzdrževanja lahko prekinete ob poteku tekočega vzdrževalnega leta.
Vračil ne zagotavljam.
Ali lahko prevzamete vzdrževanje spletne strani tudi, če je ni izdelal Intelectum?
V teh primerih najprej izvedem natančno analizo spletne strani, da ocenim, ali je pričakovati večje težave pri vzdrževanju. V kolikor zaznam večje nepravilnosti predlagamo delno ali celovito prenovo spletne strani.
Neustrezno zastavljenih spletnih strani NE vzdržujem.
Kaj je odprava nepravilnosti v delovanju na poziv naročnika?
Težave, ki se lahko na spletni strani pojavijo, je nemogoče zaznati brez uporabe spletne strani. Prav tako jih je nemogoče predvideti. Zato je na vas, da prijavite morebitne napake, ki se pojavijo v delovanju, da jih čim prej odpravim.
Priporočam, da spodbujate obiskovalce svoje spletne strani k prijavi napak, prav tako pa je priporočljivo, da spletno stran občasno tudi sami “preklikate” in pretestirate.
V vsakem primeru pa imate glede na izbiro paketa vključeno tudi določeno število ročnih pregledov, ki jih izvede ekipa Intelectuma. Ob pregledu seveda odpravimo morebitne pomanjkljivosti.
Kaj je odzivni čas?
Odzivni čas pomeni trajanje od prijave napake do trenutka, ko se posvetim obravnavi vaše spletne strani. To ne pomeni, da bo v 3 dneh odzivnega časa težava tudi odpravljena, ker je trajanje izvedbe popravka odvisno od vrste in zahtevnosti popravka. To pomeni, da bom v 3 dneh začela izvajati dela na vaši spletni strani.
Kaj je vključeno v mini popravke, ki so vključeni v Ultimate in Winner paketu?
Mini popravki so opravila na spletni strani, ki vzamejo največ 10 minut časa.
Na navadni spletni strani bi to bilo recimo:
Odstranitev nekega obrazca,
vključitev nove postavke v meni ali odprava kakšne postavke iz menija,
odprava slovnične napake, ki ste jo našli dolgo po končani izdelavi spletne strani,
sprememba kontaktnih podatkov na spletni strani,
…
V spletni trgovini so tipični popravki tudi:
sprememba cene poštnine,
sprememba cene izdelka na nekaj izdelkih,
kreiranje kupona za popust,
dodajanje novega atributa in različic v spletno trgovino,
dodajanje novega pravila za popust (le v primerih, ko imate možnost vzpostavljeno),
uvedba nove kategorije izdelkov,
preimenovanje imena kategorije,
razvrstitev vrstnega reda kategorij,
…
V spletni učilnici bi v okviru mini popravkov lahko uredili:
Osnovno kreiranje novega spletnega programa (brez vnosa vsebine,
sprememba imena ali cene spletnega programa,
…
Kako bom vedel-a, da je spletna stran res vzdrževana?
V prvi vrsti boste to vedeli, ker bo vaša spletna stran ves čas dosegljiva in neoporečna.
O opravljenih vzdrževalnih delih pa boste tudi sproti obveščeni in opozorjeni, saj vas bom v času, ko se dela na spletni strani običajno prosila, da ne delate na njej.