Marketing

Prijavite se in obveščeni boste vsakič, ko izide nova vsebina v Bazi znanja.
Prijava na obveščanje o novi vsebini
Več informacij o politiki zasebnosti dobite na tej povezavi.
Kdaj je najboljši čas za lasniranje spletne strani

Kdaj je najbolje lansirati spletno stran?

19 marca, 2025

Kot je treba še pred izdelavo razmisliti o mnogih podrobnostih, je potrebno razmisliti tudi o tem, kdaj nameravamo spletno stran…

Več
Ali so vsi elementi podstrani prisotni in kjer morajo biti - prikazna

Preverite ali podstran vsebuje kar mora

13 novembra, 2024

Zbirka 4 seznamov preverjanja, s katerimi preverite ali je na posamezni podstrani spletne strani vse, kar mora biti.

Več
Kaj ne sme manjkati na straneh vaše ponudbe - prikazna spletna stran

Kaj ne sme manjkati na straneh vaše ponudbe?

13 novembra, 2024

Ko pripravljate kakršnokoli podstran vaše spletne strani, naj bo to za neko vašo storitev, izdelek ali akcijo, se lahko držimo…

Več
Ali za svoje podjetje potrebujete profesionalni CGP ali ne (oz. koliko) prikazna

Ali za svoje podjetje potrebujem profesionalen CGP

2 novembra, 2024

Eno zelo pogostih vprašanj je, ali za svoje podjetje potrebujete profesionalen CGP, ki ga izdela grafični oblikovalec ali ne. V…

Več
Kaj pomeni imeti spletno stran, ki dosega svoje cilje prikazna slika

Kaj pomeni imeti spletno stran, ki dosega svoje cilje?

2 novembra, 2024

Pot do spletne strani, ki je naš najboljši prodajalec in poslovni asistent je lahko dolga in težka. V današnji epizodi…

Več
Spletna stran kot centralno mesto marketinga prikazna

Spletna stran kot centralno mesto vašega marketinga

25 novembra, 2024

Ko razmišljate o postavitvi spletne strani je zelo pomembno, da veste, kakšno vlogo bo igrala v vsem vašem poslovanju in…

Več
Kako pravilno izvesti tržno kampanjo - intelectum-baza-znanja

Kako pravilno izvesti tržno kampanjo

25 novembra, 2024

Ko se lotimo priprave trženjske kampanje je pomembno, da se tega lotimo pravilno. Vključiti moramo prave tržne kanale in vse…

Več

Metode trženjskih strategij

24 novembra, 2024

Metode trženjskih strategij, ki jih uporabimo pri promoviranju našega podjetja, izdelkov in/ali storitev, določajo, kaj bomo s svojimi trženjskimi aktivnostmi…

Več