Marketing

Kdaj je najbolje lansirati spletno stran?
Kot je treba še pred izdelavo razmisliti o mnogih podrobnostih, je potrebno razmisliti tudi o tem, kdaj nameravamo spletno stran…

Preverite ali podstran vsebuje kar mora
Zbirka 4 seznamov preverjanja, s katerimi preverite ali je na posamezni podstrani spletne strani vse, kar mora biti.

Kaj ne sme manjkati na straneh vaše ponudbe?
Ko pripravljate kakršnokoli podstran vaše spletne strani, naj bo to za neko vašo storitev, izdelek ali akcijo, se lahko držimo…

Ali za svoje podjetje potrebujem profesionalen CGP
Eno zelo pogostih vprašanj je, ali za svoje podjetje potrebujete profesionalen CGP, ki ga izdela grafični oblikovalec ali ne. V…

Kaj pomeni imeti spletno stran, ki dosega svoje cilje?
Pot do spletne strani, ki je naš najboljši prodajalec in poslovni asistent je lahko dolga in težka. V današnji epizodi…

Spletna stran kot centralno mesto vašega marketinga
Ko razmišljate o postavitvi spletne strani je zelo pomembno, da veste, kakšno vlogo bo igrala v vsem vašem poslovanju in…

Kako pravilno izvesti tržno kampanjo
Ko se lotimo priprave trženjske kampanje je pomembno, da se tega lotimo pravilno. Vključiti moramo prave tržne kanale in vse…

Metode trženjskih strategij
Metode trženjskih strategij, ki jih uporabimo pri promoviranju našega podjetja, izdelkov in/ali storitev, določajo, kaj bomo s svojimi trženjskimi aktivnostmi…













