5 načinov, kako vam strokovnjak pomaga pri načrtovanju spletne strani

Če berete ta prispevek ste že ugotovili, da je načrtovanje spletne strani bistveno za to, da je lahko vaša spletna stran učinkovita, izpolnjuje zastavljene cilje in zadovolji obiskovalce v največji možni meri. V mojem prispevku “5 prednosti načrtovanja spletnih strani” si preberite o tem, kako vas bo strokovnjak podprl pri načrtovanju spletne strani.

Delite na socialnih omrežjih
5 načinov, kako vam strokovnjak pomaga pri načrtovanju spletne strani

Velika razlika je, ali se načrtovanja spletne strani lotite sami ali v načrtovanje vključite strokovnjaka.

Čeprav se vam mogoče vključitev strokovnjaka v načrtovanje spletne strani zdi strošek, je dejstvo, da vam lahko prihrani zajeten kupček denarja, saj vas opozori na vse, kar je potrebno, da optimizirate strošek spletne strani. Ne bom trdil-a, da bo zaradi vključitve strokovnjaka v načrtovanje zagotovo skupna investicija v spletno stran nižja, vsekakor pa ne bo zaradi njega višja. Nedvomno pa bo kvaliteta spletne strani, ki bo nastala neprimerljivo boljša, vsebovala bo tisto, kar vi in vaša idealna stranka resnično potrebujeta in vam pomagala pri lajšanju poslovnega vsakdana.

Kaj bi lahko bilo boljšega, kot to, da je vaša spletna stran vaš najpomembnejši prodajni medij in najboljši poslovni asistent, ki ga lahko dobite?

Z vključitvijo strokovnjaka v proces načrtovanja prihranite dodaten čas in denar, predvsem pa si prihranite ogromno stresa in negotovosti, prav tako pa sebi in prihodnjemu izdelovalcu spletne strani olajšate celoten proces izdelave.

Strokovnjak vam bo pri načrtovanju spletne strani pomagal na številne načine, ki si jih lahko ogledate v nadaljevanju:

Predstavi vam vse možnosti

Strokovnjak pri načrtovanju spletne strani je običajno oseba, ki ima znanje iz vseh področij izdelave spletne strani – načrtovanja, oblikovanja, izdelave in vzdrževanja. Zato se je srečal verjetno že s številnimi orodji za reševanje specifičnih “problemov” in želja, ki jih imate za svojo spletno stran. 

Na primer, vaša želja je lahko, da bi imeli rezervacijsko platformo. Vi sami boste zelo dolgo izbirali pravo orodje za vzpostavitev rezervacijske platforme, ker boste vse raziskovali iz nule. Verjetno pa na kakih 20 funkcionalnosti, ki jih rezervacijska platforma lahko ima, ne boste niti pomislili. Strokovnjak se je načeloma srečal že s številnimi orodji za vzpostavitev rezervacijskega sistema in vam bo znal predstaviti vse funkcionalnosti, ki jih lahko vključite ter vam pomagal potem glede na vaše želje izbrati pravo orodje. Vsako od možnosti vam bo lahko predstavil z vidika funkcionalnosti, preprostosti uporabe, dizajna in cene.

Tudi, če strokovnjak nima informacij v glavi, ima kanale, kjer lahko informacije pridobi svetlobno hitro, medtem, ko bi jih vi pridobivali mogoče cel teden ali še dlje, kar se v praksi pogosto izkaže.

Dejstvo je tudi, da kljub temeljiti raziskavi obstaja velika verjetnost, da sami vseeno ne boste izbirali pravih orodij, ker strokovnjaki, ki so z njimi delali, vedo tudi, kakšne so morebitne pomanjkljivosti posameznih orodij, ki jih v javnih razpravah ne boste zasledili.

Strokovnjak vam da alternativo - cenejšo, hitrejšo, lažjo, ... - NAJBOLJŠO ZA VAS!

Vaše ideje oceni iz različnih vidikov

Logično je, da, ko začnete razmišljati o tem, da bi imeli svojo spletno stran, se vam začnejo porajati številne ideje za vsako malenkost, ki jo želite imeti na spletni strani.  

To so lahko vaše ideje v povezavi z dizajnom ali funkcionalnostmi. Dejstvo pa je, da na trgu ni kar vsaka ideja v praksi preprosto izvedljiva ali cenovno ugodna. Včasih so kakšne rešitve zelo drage, dodana vrednost, ki jo z njimi pridobite pa je vprašljiva. 

Strokovnjak vas bo opozoril na tisto, kar za vas ne predstavlja dodane vrednosti, da se boste lahko odločili, ali je določena funkcionalnost ali izgled neke malenkosti na spletni strani za vas smiselna ali ne. Odločitve na spletni strani namreč sprejemamo tako iz razloga lepote, kot iz vidika delovanja. Strokovnjak bo vse vidike posamezne želje dal na tehtnico, vi pa boste potem določili, kolikšno težo imajo posamezne želje ter izbrali tiste najboljše za vas.

Ljudje smo vizualni tipi, zato običajno dajemo pozornost le na stvari, ki jih vidimo, slišimo ali čutimo. Le redko pa pomislimo na ozadje. To pri spletnih straneh predstavlja velik problem, saj podjetniki zelo pogosto zanemarijo na prvi pogled nevidne faktorje, ki določajo kakovost spletnega mesta, na račun lepote in funkcionalnosti. 

Tipičen primer je to, da si podjetnik recimo na domači strani zaželi velik, 5 minutni predstavitveni video, kjer enostavno pove vse, kar želi sporočiti. S tem je vse super, ljudje obožujejo videe, a splet jih ne prenaša tako zelo dobro. Še vedno lahko nastane težava s hitrostjo nalaganja, če je video previsoko na posamezni strani spletne strani. Pomen videa je tako izničen, ker ogromno ljudi niti ne počaka, da se video naloži in že zapustijo spletno stran. Tako ogromno ljudi videa sploh ne pogleda. 

To je nekaj, na kar zagotovo ne bi pomislili, kajne? Strokovnjak vas bo na to opozoril in vam predlagal, da naj bo video krajši in/ali naj bo na sredini ali na dnu strani. Mogoče vas le opozori, da se z izdelovalcem izrecno pogovorite o tem, kako bo dosegal hitro nalaganje videov. Tako boste imeli možnost kakovostnega pogovora z izdelovalcem, kjer boste v bistvu že v fazi iskanja izdelovalca takoj lahko izločili izvajalce, ki vam ne morejo ponuditi tega, česar si vi želite.

Organizirano vas vodi skozi vse elemente spletne strani

Če se načrtovanja spletne strani lotite sami se vam bo zagotovo dogajalo, da boste 1 stvar že “naštudirali” (oz. vsaj verjeli boste, da ste jo), potem pa boste med raziskovanjem čisto druge stvari naleteli na nekaj, kar bi radi vkomponirali v tisto že “pozabljeno” stvar. In to samo po sebi ni težava, ampak je problem to, da potem pozabite pomisliti na vse povezave s tisto spremembo in potem načrt ni dobro izdelan, trpi pa lahko uporabniška izkušnja ali skladnost dizajna. 

Če vam pri načrtovanju spletne strani pomaga oz. vas vodi strokovnjak, vas bo peljal od začetka do konca skozi vse elemente spletne strani in vam razložil vse možnosti, ki jih imate sproti. Prav tako bo upošteval vse povezave z drugimi elementi spletne strani, na katere vi mogoče ne bi pomislili.

Strokovnjak vam da alternativo - cenejšo, hitrejšo, lažjo, ... - NAJBOLJŠO ZA VAS!

Najhuje, kar se lahko zgodi je, da v svoj načrt vključite nekaj, kar v praksi potem ne funkcionira, kot si zamislite. In strokovnjak je tam, da vas opozori na vse, kar mogoče ni skladno z vašo predstavo. Tudi na izdelovalca se ni vedno zanesti, da vas bo opozoril na šibke točke vašega načrta. Če mu vi načrt predložite obstaja možnost, da bo enostavno naredil, kar je tam napisano, brez večjega premisleka o smiselnosti posameznih postavk. Ker načrt obstaja bo verjetno njegova cena nižja, zato niti ne bo vlagal energije v to.

Pouči vas o terminologiji na področju izdelave spletnih strani

Ko se enkrat lotite načrtovanja spletne strani vas zasujejo izrazi, kot so gostovanje, domena, SSL certifikat, page-builder, tema, WordPress, Shopify, Back-end, Front-end, meni, noga, glava, … In naštevali bi lahko v nedogled.  

Če se z vsem tem spopadate sami, brez strokovne podpore, se lahko v vsem tem izgubite in ste po kakšnem tednu raziskovanja še bolj zmedeni, kot prej. Da ni problem dovolj velik, pa je še vsa literatura na voljo po večini le v angleškem jeziku. Dobro, če ga obvladate, ni problema, če ga ne, se pa zna pogosto zalomiti pri razumevanju.

Ne gre za to, da bi morali vse razumeti in vedeti, sploh ne. Gre za to, da lahko razvijete konstruktivno debato z izdelovalcem. Če ne drugega, vas bo tako izdelovalec jemal resneje in se na vašem projektu še bolj potrudil, kot bi se sicer.

Poskrbi, da ne mečete denarja stran z izbiro napačnih rešitev

Izdelovalec spletnih strani je za vsako od možnosti, ki vam jih splet ponuja, verjetno poskusil izvesti z različnimi orodji. Skozi preizkušanje po sistemu “trial & error” je spoznal številne trike, posebnosti, slabosti in prednosti posameznih orodij, kar pomeni, da bo znal iz vseh možnosti izluščiti tisto najboljšo za vas. 

Predvsem, ko govorimo o nakupu premium vtičnikov, je to lahko zelo problematično, saj pri nekaterih niti nimamo načina v živo preizkusiti njihovo delovanje. In kupiti jih moramo na slepo.

Tudi strokovnjak je enkrat to kupil na slepo in sedaj ima potrebne informacije, da vas odvrne od nesmiselnega nakupa in vas usmeri v takega, ki vam bo poredstavljal dodano vrednost. 

To pa vseeno ni težava samo pri plačljivih vtičnikih. Tudi, ko govorimo o brezplačnih vtičnikih lahko nastane veliko težav, če enostavno “preizkušamo vse po vrsti”, dokler ne najdemo pravega zase.

Vsak od vtičnikov namreč (lahko) za seboj, tudi, ko ga iz spletne strani izbrišemo pusti neželene kode, ki povzročajo težave tudi, ko vtičnika več ni na spletni strani. Prav tako lahko vmes naletimo na kakšen neustrezen vtičnik, ki lahko povzroči celo varnostno tveganje. Več o varnosti spletne strani si lahko preberete v prispevku “Top 7 varnostnih kiksov na spletnih straneh”.

Ste ugotovili, da potrebujete strokovno podporo pri izdelavi načrta za vašo spletno stran?

Izkoristite možnost brezplačnega 30-minutnega uvodnega posveta, kjer se podrobno pogovorimo o vašem projektu in vidimo, kako bi lahko skupaj ustvarili kar najboljši možen načrt vaše spletne strani.
Na rezervacijo termina

Želite biti obveščeni o novih koristnih vsebinah?

Vpišite svoje podatke in že kmalu boste prejeli nekaj novega v svoj e-poštni nabiralnik.

S prijavo na novice se strinjate, da vam Intelectum občasno pošilja e-poštna sporočila z informativno in marektinško vsebino. Kadarkoli se lahko odjavite.